To dopiero jest ogloszenie spoleczne!

301. Data: 2019-08-17 19:10:10

Temat: Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.08.2019 o 11:58, j...@o...pl pisze:

> czy pedały, które prawie żadnych szans
> na trwały związek nie mają. i mieć nigdy ich nie będą, bo są, czy ktoś chce,
> czy nie chce, poza naturalnym praw obiegiem.
>
> przykro mi, jednak nie będę kłamał, bo mi się kłamać nie chce.

A jednak skłamałeś.
Wiem, że nieświadomie, bo masz umysł dziecka, ale to nadal kłamstwo.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

302. Data: 2019-08-17 19:30:36

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/08/2019 o 10:58, j...@o...pl pisze:

> tak całkiem jak Rosjanie na ten czas, czy pedały, które prawie żadnych szans
> na trwały związek nie mają. i mieć nigdy ich nie będą, bo są, czy ktoś chce,
> czy nie chce, poza naturalnym praw obiegiem.

maja dziecko, owszem maja, i to przeogromne

> przykro mi, jednak nie będę kłamał, bo mi się kłamać nie chce.
>
> naprawdę przepraszam,
> jacek.

pobiczuj sie troche, to cie nie nie uzdrowi ale obudzi

--
gazebo

303. Data: 2019-08-17 23:12:26

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 16 sierpnia 2019 11:28:20 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Skoro wiadomo, to przez kogo?

odstresowania bojem na płatne weekendy korposzczórów, albo po prostu ukraińców
zamówionych w agencjach

> Kto wysyła?
> Kto zamawia?

Kaskę organizacjom LGBTQWERTY miała płacić ostatnio UE, toż to
oficjalna wersja. A kto jeszcze? Soros.

cyt.
US Embassy, George Soros Push Gay Pride Parade in 84% Christian Country of Georgia

2017r
George Soros przekazał 18 mld dolarów na swoją Fundację Społeczeństwa Otwartego

2015
Soros daje 150 mln na walkę o demokrację w Polsce

Miałeś tuptanie czarnych parasolek, KODów, sądów, nie pykło
więc mamy marsze LGBTQWERTY już któryś raz.
Warszawa B-stok później Płock.

Jest kasa, jest tuptanie, nie ma kasy, nie ma tuptania.

Parasolkom (niektórym) płacili po 50pln.
https://youtu.be/b8KxM_ESE4E

304. Data: 2019-08-17 23:19:48

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Po pierwsze, nikt tego nie promuje, ci ludzie walczą o traktowanie ich
> jak ludzi.

Że co?
Rządziła lewica, rządziła platforma, a oni przychodzą po więcej
praw do pisu? Nawet głupek się zorientuje że chodzi o jątrzenie
jak na grafice:
https://misyjne.pl/wp-content/uploads/2019/05/Projek
t-bez-tytu%C5%82u-5.jpg

Można sarkastycznie zapytać i co jeszcze? Może ślub przed ołtarzem?

I dorzucę do pieca!
Historia cywilizacji śmierci w XX wieku
https://youtu.be/e-wRldzzUhk

305. Data: 2019-08-17 23:26:55

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> https://krytykapolityczna.pl/felietony/michal-sutows
ki/witkowski-pobicie/

GWnoburza. Mamy tylko wersję lewaka.

https://twitter.com/katarzyna_ts/status/115978847061
0604032

A ciotka Szumełda z KODu? Jak stękał z tym pobiciem, ło matko
na fejsbuka wrzucił łobandażowano rękę. Pobili go prawie do nieprzytomności.
Na drugi dzień też cudownie wyzdrowiał bo mu cyknęli fotę.

Aj aj aj.

Tak ze tego... rozumicie? Wiarygodność mizerna.

306. Data: 2019-08-18 02:28:27

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-17 06:50, j...@o...pl wrote:
> [...]
NTYKULTURA.html

> oczywiście, tylko że chyba nikt nie pomyślał,
> że Duch Święty zawsze powinien być Duchem Świętym Istot Dobrej Woli,
> co jest, aby uniknąć sprzeczności jakichkolwiek, całkowicie naturalne.

Chociaż nie zdziwił bym się, że w imię czynienia dobra, pojedzie czasem
po bandzie :)

307. Data: 2019-08-18 03:01:50

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-17 11:03, Kviat wrote:

> Biedny idioto, całe zagadnienie opiera się o to, że faszyści muszą sobie
> wymyślić wroga, bo inaczej nie są w stanie funkcjonować.

Własnie materializuje się twoja tęsknota za faszystami...

https://pbs.twimg.com/media/ECKIcyZWsAAvjP9.png

Idą już po ciebie!

308. Data: 2019-08-18 03:17:19

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-17 11:38, Trybun wrote:

> Raczej bez zewnętrznego arbitrażu, albo rewolucji nic nie da się zrobić.
> Wybrańcom taki styl władzy bardzo się podoba, i trudno nawet oczekiwać
> że sami z własnej woli będą to zmieniać.

Jest gorzej.
Zgodnie z regułami funkcjonowania systemów społecznych, suweren odkrywa
wady i luki w istniejącym systemie i wykorzystuje je.

"Rozum, który powinien służyć zrozumieniu wadliwości rzeczywistości i
wyzwoleniu człowieka, staje się instrumentem oswajania rzeczywistości i
zniewolenia człowieka. Jednym słowem - im człowiek jest sprawniejszy
umysłowo i lepiej wykształcony (w tradycyjnym rozumieniu) i im więcej
korzyści czerpie z rzeczywistości, tym bardziej staje się niewolnikiem."

https://www.historiasztuki.com.pl/strony/022-00-00-A
NTROPOLOGIA.html

309. Data: 2019-08-18 03:26:26

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-17 11:39, Trybun wrote:

> No, wszystko się zgadza. Ale przecie sami siebie tytułujemy istotami
> rozumnymi. Na czym wobec tego to twierdzenie opieramy, skoro na takie
> miano zasługują tylko bardzo nieliczni..

Nie jestem przekonany, czy nieliczni?
To długa historia. wielu badaczy zjadło na tym zęby.

//tu ładny elaborat n/t antropologii i osiągnięć ostatnich lat:

https://www.historiasztuki.com.pl/strony/022-00-00-A
NTROPOLOGIA.html
tekst: ~500kB

310. Data: 2019-08-18 03:30:49

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-17 11:39, Trybun wrote:

> Tymczasem oni (chyba) tylko chcą żyć jak ludzie... Tragikomedia -
> swołocz siedząca tyle lat przy decyzyjnym korycie dzisiaj bierze udział
> w demonstracjach o równe prawa dla wszystkich..

ależ, oczywiście, że chca!

Jednak, banda pałkarzy rozgrywa za nich całą tę hucpe.

//warto wspomniec, że przygotowania do tego co dziś dzieje się na
marszach, czy 'paradach', zapoczątkowane było akcją 'hiacynt', w 1984r.

ogloszenia spoleczne
Wyrzucony pracownik IKEA
polish chams?
Nienawisc i pogarda (Re: chamstwo i prostactwo)
Jak Żydzi Żydom ,,pomagali".