To ja się przywitam

1. Data: 2003-01-11 20:27:24

Temat: To ja się przywitam
Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

Witam, moja TŻ (taką terminologię tu się chyba stosuje) już tu jest od
jakiegoś czasu i czyta mi co słodsze kawałki.
Teraz ja też postanowiłem uczestniczyć, więc się przedstawiam, żeby nie
było, że się taki urwał z pietruszki i wyzłośliwia się feministkom :-)

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

2. Data: 2003-01-12 11:53:41

Temat: Re: To ja się przywitam
Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@U...onet.pl>
napisał w wiadomości
edu.pl...
> Witam,

Witam serdecznie. :)))
Sowa

3. Data: 2003-01-12 12:19:22

Od: "Agati\(Aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości
> [...]
> Teraz ja też postanowiłem uczestniczyć, więc się przedstawiam, żeby nie
> było, że się taki urwał z pietruszki i wyzłośliwia się feministkom :-)

Ja takze witam, chociaz tez jestem całkiem nowa.
Podobnie jak TŻ, ja tez czytam mojemu mezowi co ciekawsze kawałki.

Pozdrawiam Agata

Boje sie!!
kasia i tomek
Pro-Life