"To jest radio maryja"

1. Data: 2015-09-03 22:16:05

Temat: "To jest radio maryja"
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

https://m.youtube.com/watch?v=ImdOn-gLwTU

2. Data: 2015-09-03 22:21:19

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

https://m.youtube.com/watch?v=MAimLSWgF74

3. Data: 2015-09-05 16:34:45

Temat: Re: "To jest radio maryja"
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> https://m.youtube.com/watch?v=ImdOn-gLwTU

A to jest rzeczywistość:
https://www.youtube.com/watch?v=ZQFbQwV6-mE

4. Data: 2015-09-05 21:48:00

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com
użytkownik glob napisał:
> https://m.youtube.com/watch?v=ImdOn-gLwTU

A to jest rzeczywistość:
https://www.youtube.com/watch?v=ZQFbQwV6-mE

Właśnie taki lud chory z nienawiści, wybrał takiego warchoła dzielącego ludzi by
podpuszczać swołocz i na tym zrobić karierę, na propagandzie, bez żadnego myślenia o
konsekwencjach. Jak się to ogląda ma się wrażenie opętanych z nienawiści, choroba
umysłu przy tak nienawidzących powoduje urojenia, dlatego wszędzie węszą mosad i
jedyna prawda Rydzyka, nie toś żyd. Niedojrzałość na poziomie szkoły podstawowej.

5. Data: 2015-09-05 21:52:06

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.09.2015 o 21:48, glob pisze:
> [...]
jedyna prawda Rydzyka, nie toś żyd. Niedojrzałość na poziomie szkoły podstawowej.

Skąd w tobie tyle nienawiści?

6. Data: 2015-09-05 21:57:11

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
> [...]
jedyna prawda Rydzyka, nie toś żyd. Niedojrzałość na poziomie szkoły podstawowej.

Oglądałeś zachowania tych osób?
Ja stwierdzam fakt, dla mnie to przerażające, przecież ma się wrażenie że w tak
gęstej atmosferze nienawiści można ją wręcz dotykać palcami, jakby ściana nienawiści
i umysł tak nienawidzący wpada w stalinowską totalitarną paranoje, ty też jesteś
wróg.

7. Data: 2015-09-05 22:02:40

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.09.2015 o 21:57, glob pisze:
> [...]
i umysł tak nienawidzący wpada w stalinowską totalitarną paranoje, ty też jesteś

Wciąż piszesz na psychologia i wylewasz żółć na Kościół.

8. Data: 2015-09-05 22:14:32

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
> [...]
wróg.

Wciąż piszesz na psychologia i wylewasz żółć na Kościół.

Opisuje co robi kościół i pokazuje fakty że jest to ta sama instytucja mordu jak w
średniowieczu. Im większe ma wpływy tym większa rządza mordu. Patrzyłeś na fale
nienawiści na Komorowskiego za inwitro, czyli prawo do leczenia.? Do czego doszło, że
kler zabrania ludzi leczyć w 21 wieku, gdzie nawet terror islamski czy kler na
zachodzie nie potępia invitro.?
A ci degeneraci są tak zindokrynowani że stos w tej chwili by podpalili bez
mrugnięcia, bo jesteś wróg, bo ludzi chcesz leczyć. W Polsce dojdzie do rozlewu krwi,
już są pojedyńcze ofiary, jak Dominik zaprześladowany homofobią, dla mnie ta chołota
wyprodukowana przez kościół nie jest nawet ludzmi, w tych krzywych ryjach pełnych
pogardy nie zauważysz cech ludzkich, to potwory.

9. Data: 2015-09-05 23:00:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 5 Sep 2015 22:02:40 +0200, zdumiony napisał(a):

> [...]
wróg.

> Wciąż piszesz na psychologia i wylewasz żółć na Kościół.

Ponieważ tylko na Kościół moze bezkarnie. Ja zawsze go namawiałam, żeby
tego popróbował na muzułmanów...
--
XL
"Dom, w którym każdą rzecz za gotowy grosz kupują, jest na podobieństwo

10. Data: 2015-09-05 23:07:50

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
- pokaż cytowany tekst -
Ponieważ tylko na Kościół moze bezkarnie. Ja zawsze go namawiałam, żeby
tego popróbował na muzułmanów...
--

Dlaczego to bardzo często piszą katolicy?
Bo im się marzy podobnie zachowywać, chcą jeszcze podkręcić wojowanie o jedyną

Taka partia jaki elektorat
Nie dziwi was to?
Polska po śmierci Dominika
Dębska!
W jakim seks-szopie produkują takie lalki?