To kobietom skrzywdzonym przez ISIS trzeba pomagać, a nie sprowadzać zdrowych byczków muzułmańskich!

1. Data: 2016-02-08 23:06:12

Temat: To kobietom skrzywdzonym przez ISIS trzeba pomagać, a nie sprowadzać zdrowych byczków muzułmańskich!
Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://euroislam.pl/pomaganie-jazydkom-nie-jest-prio
rytetem-europy/

"Żaden kraj europejski nie podjął się kontynuacji programu przesiedlenia kobiet,
którym ISIS wyrządziło niewiarygodne krzywdy. Europa znajduje natomiast miejsce dla
tysięcy zdrowych młodych mężczyzn."

Tragedia tych kobiet przechodzi wszelkie pojęcie. Należy je chronić! - a nie
sprowadzać na głowę Europy ich katów!
One jeszcze nie wiedzą, że wpadły z deszczu pod rynnę - przyjęto je w Niemczech, aby
tu znalazły spokój, po czym ZNÓW wpadną tu w łapy islamistów, bo los Niemiec i Europy
jest już niestety przesądzony:

http://euroislam.pl/szef-niemieckiego-kontrwywiadu-b
fv-potwierdza-terrorysci-przyjezdzaja-do-europy-prze
brani-za-uchodzcow/

Co dalej? - europejscy mężczyźni zostaną wkrótce wymordowani, europejskie kobiety
podzielą los Jazydek, a europejskie dzieci zgwałcone lub sprzedane na organy. Czy to
takie trudne do przewidzenia?

:-(((

2. Data: 2016-02-09 00:20:59

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <n...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
> kobiety podzielą los Jazydek, a europejskie dzieci zgwałcone lub sprzedane
> na organy. Czy to takie trudne do przewidzenia?

Propaganda strachu... c.d.n.

3. Data: 2016-02-09 14:27:00

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> "XL" <n...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Propaganda strachu... c.d.n.

Propagandę w Europie to my mamy zupełnie odwrotną.
"Jest super, jest super, wiec o ci chodzi". W Paryżu strzelali Belgowie, w
Kolonii była świetna zabawa sylwestrowa, w szwedzkich ośrodkach nikt nie
mordował obsługi, w Danii nikt sie nie czepiał 17 latki, że obroniła się
przed gwałtem za pomocą nielegalnego gazu.
Raz tylko zdarzył się wypadek, kiedy zbiorowo zgwałcono kilkunastoletnią
Rosjankę, bo Rosjanie jak to dzikusy, zebrali 400 chłopa i pojechali sprawę
rozwiązać po swojemu.
Czemu prezydent Twojego kraju, który jest odpowiedzialny za to zamieszanie,
nie pomaga uchodźcom? Nie mógłby chociaż Jazydek przygarnąć?

4. Data: 2016-02-09 18:59:06

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 lutego 2016 14:27:05 UTC+1 użytkownik krys napisał:

> [...]
> Czemu prezydent Twojego kraju, który jest odpowiedzialny za to zamieszanie,
> nie pomaga uchodźcom? Nie mógłby chociaż Jazydek przygarnąć?

Ale jesteś pewna, że pan Pszemol ma jakiś "swój kraj"?
:-\

A jesli nawet wydaje mu się, że ma, to już niedługo zrozumie, o co chodzi muzułmanom
i też kupi gaz albo pistolet i zmieni punnkt siedzenia na bardziej... europejski:

http://euroislam.pl/cair-na-celowniku-hakerow-z-anon
ymous/

:->

5. Data: 2016-02-09 19:04:10

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Rosjankę, bo Rosjanie jak to dzikusy, zebrali 400 chłopa i pojechali sprawę

Co tu się dziwić Danii - u nas w Polsce ta politpoprawność ma swoje znamiona,
przecież TU, w TEJ grupie, podniosło się zbiorowe ujadanie, kiedy podobną jak u
Rosjan reakcję MĘŻCZYZN w mojej wsi przedstawiłam jako potencjalnie jedyną możliwą w
podobnym przypadku...
Aż odnosze wrażenie, ze w tej grupie kobiety pragną być gwałcone, a mężczyźni pragną
na to patrzeć.
No, oczywiście z (bardzo) małymi wyjątkami, nie?
3-]

Obrazki ze Szwecji.
Kleyff
Wojna o papier toaletowy
Menu S&P: Negatywna perspektywa dla sektora bankowego w Polsce
Niesprawiedliwość