To nie mogą byc nornice.

1. Data: 2005-03-18 22:44:26

Temat: To nie mogą byc nornice.
Od: "Weronika Styka" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Proszę o fachowy komentarz do zamieszczonych na
www.republika.pl/wera_styka zdjęć.

Dziś przed południem z mojego 600 metrowego, - w pocie czoła pielęgnowanego
trawnika zniknęła ostatnia warstwa śniegu. Trawnik ma kilka lat i
wielokrotnie przez ten czas był źródłem nielichego stresu, a to inwazja
kretów z całej południowej Polski, a to wysyp nitoboczniaków nitopieczarek, a
to jakieś czarcie figury; walczyłam i doprowadzałam trawnik do świetności. To
co widzę dzisiaj (vide zdjęcia) może spowodować, że się poddam, w każdym
razie nachodzą mnie takie myśli. Praktycznie każdy metr kwadratowy trawnika
jest zniszczony, jeśli to spowodowały jakieś myszopodobne zwierzęta, to
musiały ich być dziesiątki, na dodatek nie posuwały sie pod trawnikiem, ale
pod śniegiem - to nie są mysie czy krecie korytarze, to jest połowa
korytarza, sklepieniem był śnieg. Z daleka wyglada to jakby ktoś po trawniku
jeździł rowerem.
Proszę, niech mnie ktoś pocieszy i napisze, że to UFO :)

Pozdrawiam
Weronika

2. Data: 2005-03-18 22:57:09

Temat: Re: To nie mogą byc nornice.
Od: "kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Weronika Styka" <w...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:d1flka$a5j$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
>
> Proszę o fachowy komentarz do zamieszczonych na
> www.republika.pl/wera_styka zdjęć.
>
> Dziś przed południem z mojego 600 metrowego, - w pocie czoła

600m? bardzo dużo !

> Proszę, niech mnie ktoś pocieszy i napisze, że to UFO :)

wyglada jak male trzęsienie ziemi a może okazja do wytyczenia fantazyjnych
rabat bylinowych?

a powaznie nie wyglada tragiczie, rowki nie są są szerokie,i trawa szybko
zapełni wolne miejsca :)

pzdr pocieszajaco Kuleczka

3. Data: 2005-03-18 23:03:23

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeździł rowerem.
> Proszę, niech mnie ktoś pocieszy i napisze, że to UFO :)

To krety tak baraszkują zimą.Niedługo wszystko wróci do normy,
zbudują normalne kopce.
Pozdrawiam.Mirzan

4. Data: 2005-03-18 23:27:11

Temat: Odp: To nie mogą byc nornice.
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Weronika Styka <w...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:d1flka$a5j$...@i...gazeta.pl...

> Proszę, niech mnie ktoś pocieszy i napisze, że to UFO :)

Lemingi jak nic. :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

5. Data: 2005-03-18 23:36:49

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
>
> Proszę o fachowy komentarz do zamieszczonych na
> www.republika.pl/wera_styka zdjęć.

> Pozdrawiam
> Weronika

Polnik - Microtus arvalis, rodzina - nornikowate (Microtidae).

Pozdrawia boletus

6. Data: 2005-03-19 22:25:11

Od: "Weronika Styka" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję wszystkim za fachowe komentarze, dziś udało mi się zrobić zdjęcia
tym potworom, faktycznie - to Lemingi wraz z Polnikami łupią mój trawnik.
Wystarczy kliknąć w zaznaczone miejsca by spojrzeć w oczy tym bestiom.
http://www.republika.pl/wera_styka

Pozdrawiam
Weronika

7. Data: 2005-03-20 10:28:13

Od: "kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Weronika Styka" <w...@g...pl> napisał w
wiadomości news:d1i8s7$ppb$1@inews.gazeta.pl...
> http://www.republika.pl/wera_styka

Dziękuję, fantastycznie zacząć dzień od śmiechu do łez :)))))))))))))))

pzdr palmowo Kuleczka

8. Data: 2005-03-20 23:50:21

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Weronika Styka napisał(a):
> [...]
> tym potworom, faktycznie - to Lemingi wraz z Polnikami łupią mój trawnik.
> Wystarczy kliknąć w zaznaczone miejsca by spojrzeć w oczy tym bestiom.

W każdym razie ładniejsze od trawnika ;-)

--
richo

Biały rannik
Powrót zimy :-((