To oni są najbardziej prześladowani!

1. Data: 2018-11-15 14:20:42

Temat: To oni są najbardziej prześladowani!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://www.citizengo.org/pl/pr/166409-swiat-musi-uz
nac-ludobojstwo-chrzescijan?m=5&tcid=51768959

,,Świat musi uznać ludobójstwo chrześcijan
Szanowny Pan Ahmed Shaheed,
specjalny sprawozdawca ONZ ds. wolności religii i wyznania

Szanowny Panie,

każdego roku roku tysiące ludzi na całym świecie jest mordowanych,
torturowanych i gwałconych jedynie z powodu ich chrześcijańskiej wiary.
Znaczna część to dzieci i młodzież, które są celem najczęściej wybieranym
przez terrorystów z takich ugrupowań jak Daesh, by skuteczniej zastraszać
społeczeństwa wielu krajów.

W ciągu ostatnich dwóch lat miały miejsce największe w historii
prześladowania chrześcijan, prawa milionów ludzi zostały pogwałcone z
powodu ich religii.

Zwracam się do Pana z prośbą, o oficjalne uznanie zbrodni dokonywanych na
chrześcijanach za ludobójstwo. Tylko tak jednoznaczny akt prawny ma szansę
zwrócić uwagę społeczności międzynarodowej na to wielokrotnie przemilczane
męczeństwo milionów ludzi.

Proszę też o wywarcie presji na Organizację Narodów Zjednoczonych w celu
uruchomienia skutecznych mechanizmów chroniących prześladowanych
chrześcijan na całym świecie.

Bardzo dziękuję za Pańską pomoc.

Z poważaniem,
[Imię i nazwisko]"

Podpisz!
--
XL

2. Data: 2018-11-15 14:45:28

Temat: Re: To oni są najbardziej prześladowani!
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-15 o 14:20, XL pisze:

> [...]
>
> W ciągu ostatnich dwóch lat miały miejsce największe w historii
> prześladowania chrześcijan, prawa milionów ludzi zostały pogwałcone z

No cóż... historia lubi kołem się toczyć.
Raz myśliwy zje niedźwiedzia, a raz niedźwiedź myśliwego.

Teraz sama widzisz do czego prowadzą religie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

My, Polacy - na Marszu i w życiu.
Kosztowne to będą urodzinki.
,,Relacje polsko-ukraińskie nigdy nie były tak dobre jak teraz"???
Krótkie nogi ,,wielkich" ideologii.