To powiesilam..... :-)

121. Data: 2002-11-07 10:23:37

Temat: Re: To powiesilam..... :-), ja też
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" wrote:

> A ten podpis to reklama uslug? :-))

Oczywiście, nawet przemytnik musi z czegoś żyć ;-)

Krycha&Co(ty)

122. Data: 2002-11-07 17:28:42

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Joanna Huzarska

(...)
> A juz myslalam, ze znalazl sie ktos, kto rozumie kobiety !
(..)
> Pozdrawiam
> Asia

Czy to wogóle jest możliwe aby Was zrozumieć, nawet kolory widzimy inaczej
:-)
Bogusław z przerywaną siecią LAN.
:-) www.ogrod-botaniczny.pl

123. Data: 2002-11-12 08:19:34

Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> (..)
>
> Czy to wogóle jest możliwe aby Was zrozumieć, nawet kolory widzimy
inaczej
> :-)

:-)))
Mozliwym jest, aby sie dagadac :-)

Pozdrawiam
Asia

Mszyce
Mszyce
Kamienie
Prośba do --- FACHOWCÓW --- dot. budowy oczka wodneg
** Gdzie sadzonki żeń-szenia **