To znowy ja ! - bliska paniki

11. Data: 2000-11-30 12:49:03

Temat: Re: To znowy ja ! - bliska paniki
Od: "Agnieszka" <A...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MWS <r...@r...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:905ftp$rm8$...@n...tpi.pl...
> Jeżeli lekarze nie mogą ustalić przyczyny spróbuj u energoterapeuty. NIC
NIE
> DZIEJE SIĘ BEZ PRZYCZYNY.MWS

To już lepiej do szamana...

12. Data: 2000-12-01 19:03:54

Od: Anhela <a...@i...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Nov 2000 e...@p...onet.pl wrote:

> Anhela, a mo?e wiesz czy problemy z tarczyc? mog? spowodowaae te?
> lekki "wytrzeszcz oczu"?

mysle, ze najlepiej bedziesz, jezeli po prostu wybierzesz sie do lekarza.
nie da sie postawic diagnozy przez internet. musi Cie obejrzec lekarz,
trzeba tez porobic odpowiednie badanie itp.
udaj sie w koncu do lekarza.

Anhela.

> Ewa

reportaż
Zatkany nos
Dodatek maczki kostnej do potraw, kielbas ?
podagra, dna moczanowa
podagra, dna moczanowa