Tortilla=>szukam przepisu na nadzienie

1. Data: 2003-05-20 13:25:41

Temat: Tortilla=>szukam przepisu na nadzienie
Od: "...::izzy.kizzy.go::.." <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka, czy znacie przepis na nadzienie do tortilli bo kupiłam te placki i
qrcze dalej nie wiem co z nimi zrobić. Wprawdzie jadłam w meksykańskim pubie
ale już nie pamiętam co tam trzeba wrzucić.

Dzięx!!!

1. Data: 2003-05-22 15:31:23

Temat: Re: Tortilla=>szukam przepisu na nadzienie
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Patrz: Fajitas z 20.05.
Smacznego!

Monika

1. Data: 2003-05-22 15:34:37

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

sorry: 21.05

> [...]
pubie
> ale już nie pamiętam co tam trzeba wrzucić.

CHWALE---ciasto rabarbarowe Netusi
młoda kapustka
salatka z salaty [P]
chwale przepis indyk z groszkiem w sosie musztardowym
Galaretka bez żelatyny - gdzie w sieci?