Toruńska szkoła żon

1. Data: 2018-12-11 15:11:42

Temat: Toruńska szkoła żon
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Jesli ktos odbiera Radio Maryja, to prosze o relacje z zaczynajacych sie
dzisiaj audycji edukacyjnych na temat "Jak byc dobra zona w sypialni".

--
saluto
Silvio Balconetti

2. Data: 2018-12-11 15:35:31

Temat: Re: Toruńska szkoła żon
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Silvio Balconetti <s...@i...invalid> wrote:
> Jesli ktos odbiera Radio Maryja, to prosze o relacje z zaczynajacych sie
> dzisiaj audycji edukacyjnych na temat "Jak byc dobra zona w sypialni".

Nie słucham, ale widzę, że to Ty masz motywację i wgląd - se włącz i
słuchaj, nie?

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

3. Data: 2018-12-11 18:00:57

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-11 o 15:11, Silvio Balconetti pisze:
> Jesli ktos odbiera Radio Maryja, to prosze o relacje z zaczynajacych sie
> dzisiaj audycji edukacyjnych na temat "Jak byc dobra zona w sypialni".

Kolejny przykład jak kościół traktuje swoich wyznawców, a szczególnie
kobiety.
A może faktycznie te dorosłe kobiety, które słuchają radiamaryja, same i
bez pomocy nie są w stanie ogarnąć tego tematu? Nie bez powodu słuchają
takiego radia...

Audycję będzie prowadzić jakaś żona księdza czy ksiądz?

Pozdrawiam
Piotr

4. Data: 2018-12-13 22:34:17

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-11 18:00, Kviat wrote:

> [...]
> takiego radia...
>
> Audycję będzie prowadzić jakaś żona księdza czy ksiądz?

Są różne opcje.
Możesz pojechac na #euroweek.
https://www.wykop.pl/tag/euroweek/#

nie zapomnij wziąć smartfon'a :)
https://twitter.com/DariuszMatecki/status/1073230660
922429440

5. Data: 2018-12-13 22:57:10

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-13 22:34, Ilona wrote:

> Są różne opcje.
> [...]
tylko, uważaj na nieuczciwą konkurencje
https://www.youtube.com/watch?v=4iMjlNPvINI

6. Data: 2018-12-14 23:29:20

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 13.12.18 um 22:57 schrieb Ilona:

922429440

> tylko, uważaj na nieuczciwą konkurencje
> https://www.youtube.com/watch?v=4iMjlNPvINI

Jakos nie bardzo rozumiem zwiazkow jakiejs organizacji od czasu wolnego
pt. euroweek z naukami malzenskimi pod kierunkiem specjalistow
katolickich. Ktos komentowal firme, ze na "programy socjotechniczne
neomarksistowskie dążeniu do multikulti następnie zniszczeniu tożsamości
narodowej zainicjowanej przez komucha trockiego i ojca słowa rasizm!"
Choc moze to zle zrozumialem, bo nie mialem czasu i cierpliwosci na te
wpisy i film.
Rozumiem, ze ludziom rozne rzeczy sie kojarza i ze to jest grupa
psychologiczna, a wiec i dla pacjentow. Z ciekawoscia bede sledzil
dalsze skojarzenia. :-) Ale moze tym razem cos o obowiazkach zon lub
mezow? ;-) Moga byc wyjatkowo nie multikulti i nie komuchy.

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

7. Data: 2018-12-15 02:24:14

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-14 23:29, silvio balconetti wrote:

> [...]
> dalsze skojarzenia. :-) Ale moze tym razem cos o obowiazkach zon lub
> mezow? ;-) Moga byc wyjatkowo nie multikulti i nie komuchy.

Aby miewać właściwe skojarzenia, należy mieć właściwe wyobrażenie
rzeczywistości.

https://www.youtube.com/user/HISTORIASZTUKI2011

8. Data: 2018-12-15 02:28:12

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-15 02:24, Ilona wrote:

922429440

> Aby miewać właściwe skojarzenia, należy mieć właściwe wyobrażenie
> rzeczywistości.
>
> https://www.youtube.com/user/HISTORIASZTUKI2011

"Sprawdź, czy zostałaś/eś zainfekowana/y wirusem antykultury."

https://www.programwiedzyspolecznej.pl/ :)

9. Data: 2018-12-15 20:19:13

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> "Sprawdź, czy zostałaś/eś zainfekowana/y wirusem antykultury."
>
> https://www.programwiedzyspolecznej.pl/ :)

Cos jakby nie na temat, bo nie chodzilo mi o moje skojarzenia, a
skojarzenia "dyskutantki". I na gorze stoi jak byk "szkola zon". W mojej
rodzinie mowiono o tym: "Dziad o juszce, baba o pietruszce". Mozna w
zasadzie do kazdego tematu doczepic swoje trzy grosze. Mniej
zorientowani lapia sie i brna w jakies zaulki umyslowe. Myopsia
colvulsiva w stadium poczatkowym nie jest grozna, pozniej bywa roznie.

10. Data: 2018-12-15 21:09:59

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-15 20:19, silvio balconetti wrote:

> [...]
> zorientowani lapia sie i brna w jakies zaulki umyslowe. Myopsia
> colvulsiva w stadium poczatkowym nie jest grozna, pozniej bywa roznie.

Jakiekolwiek skojarzenia, ktorych doznajesz, są wyłącznie Twoimi
skojarzeniami i z tego powodu, tak istotny jest wewnętrzny balans.
https://www.youtube.com/watch?v=aWWxHm-Wg4A&list=PLy
1q3XLqDXKpYliWAbojjs6j141-HLq3P

https://tiny.pl/tqmq1

Żądamy prawdy o Jedwabnem!