Tradycyjny model

1. Data: 2015-08-30 13:12:06

Temat: Tradycyjny model
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jak zauważyliście wszędzie podnoszą łeb fundamentalizmy religijne i wprowadzają swoje
tradycyjne modele społeczne.....

Skazane na gwałt za winy brata. Świat protestuje po szokującym wyroku lokalnego sądu
w Indiach

Szokujący wyrok wydała złożona z samych mężczyzn tradycyjna lokalna rada jednej z
wiosek w indyjskiej prowincji Baghpat - pisze Huffington Post.

Na karę zgwałcenia skazano 23-letnią Meenakshi Kumari i jej zaledwie 15-letnią
siostrę. Ich "winą" było to, że ich brat uciekł z zamężną kobietą, która należy do
wyższej kasty.

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,18
653786,skazane-na-gwalt-za-winy-brata-swiat-protestu
je-po-szokujacym.html

2. Data: 2015-08-30 14:43:52

Temat: Re: Tradycyjny model
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Przypominam:

http://demotywatory.pl/uploads/201006/1275547794_by_
ZnawcaEKRANU_600.jpg

vs.

PO w osobie Schetyny i Brąka-Zgody:
"Polska jest finansowo przygotowana na zwrot nawet 60 mld dolarów w 2015 roku.
Umiejętna polityka finansowa sprawi, że wyjdziemy z twarzą wśród narodów świata, a
Polacy tego nie odczują".

3. Data: 2015-08-30 15:16:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Aug 2015 05:43:52 -0700 (PDT), s...@g...com
napisał(a):

> [...]
Umiejętna polityka finansowa sprawi, że wyjdziemy z twarzą wśród narodów świata, a

JUŻ nie.
Bo wcześniej oddadzą Żydom.

4. Data: 2015-08-30 16:03:02

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com
[...]

Jacy kurwa niemcy jak Watykan jest największym posiadaczem ziemskim , co otrzymał na
zasadzie oszustw i Watykan czerpie z tych obszarów dochody. Ja widzę sprzedawczyka z
pizdą na tym zdjęciu.

5. Data: 2015-08-30 16:12:16

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dlatego na innym wątku postulowałem aby pomiki w polsce stawiać realistyczne, a nie
obłudnistyczne, Kaczyński na czworaka dymany przez postać w sutannie od tylca, by
pokazywało kim był facet co samolotami popełnia Harakiri.

Złe bóstwo
Fobia fobią pogania czyli umysły nienawiści.
Webinar "How to Manage Projects..."
Status Kobiety, status Mężczyzny.
A wiecie z doniesień prasy spiskowej....