Trądzik

1. Data: 2003-03-30 07:19:18

Temat: Trądzik
Od: "Ice-Mig" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak się pozbyć trądziku raz na zawsze ?

2. Data: 2003-03-30 11:31:29

Temat: Re: Trądzik
Od: "Havelock" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak się pozbyć trądziku raz na zawsze ?

IMHO niewykonalne, chyba, ze w gre wchodzi zejscie z tego swiata :)
Poza tym, o jakiej czesci ciala mowisz i w jakim jestes wieku?

/havelock

3. Data: 2003-03-30 13:36:26

Temat: Odp: Trądzik
Od: "Asker" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Havelock <s...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b66kj1$4pv$...@n...news.tpi.pl...

> IMHO niewykonalne, chyba, ze w gre wchodzi zejscie z tego swiata :)
> Poza tym, o jakiej czesci ciala mowisz i w jakim jestes wieku?
>
> /havelock

Raz na zawsze - tego chyba sie faktycznie nie da zrobic. Ale mozna
zastosowac kilka rzeczy, ktore zmniejsza go lub ucisza calkowicie (choc nie
wiadomo jak dlugo).
Lekarze prawie zawsze zalecaja, przepisuja:
-nie wyciskac (no chyba ze to sa zaskorniki - suche - to tak, ale tez z
zachowaniem ostroznosci)
-nie jesc pikantnych rzeczy ani czekolady
-nie nosic szalikow/golfow lub innych elementow garderoby podrazniajacych
(jesli masz tradzik w okolicy szyji)
-kapiel tylko raz dziennie (albo rano, albo wieczorem)
-medykamenty: antybiotyk doustnie (doxycyklina chocby, ale ja bralem i
bardziej mnie brzuch bolal niz mial by pomoc), antybiotyk zewn. (jakasc masc
np. z Neomycyna, np. Aknemycin), jakies inne masci likwidujace
przetluszczanie (np. z nadtlenkiem benzoilu - Akneroxid, Benzacne), wit. B
comp., do picia pokrzywa lub wyciag z bratka,

Nie chce sie tu rozpisywac, szczegoly na temat jak to u mnie bylo udzielam
na priv'a. Ale generalnie, najbardziej negatywnie na tradzik wplywa u mnie
stres zwiazany ze szkola- taka jest prawda.

pozdrawiam
Maciek

4. Data: 2003-03-30 16:20:52

Od: "grzegorz" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Havelock" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> IMHO niewykonalne, chyba, ze w gre wchodzi zejscie z tego swiata :)
> Poza tym, o jakiej czesci ciala mowisz i w jakim jestes wieku?
to kiedy bedzie wykonywalne? na tym poziomie medyc nie ma takich srodków

Bol gardla po jablkach
Dziwne drętwienie opuszkow palców.
Znowu o tabletkach anty...
wyłamany palec u reki