Tragedia polskiego małżeństwa w Rimini.

11. Data: 2017-09-03 14:02:02

Temat: Re: Tragedia polskiego małżeństwa w Rimini.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-03 o 13:26, i...@g...pl pisze:

> Tiaaa... Inne. Nieważne jest rozpoznanie sprawcy - komuna cię dobrze wyuczyła tych
"innych" jak widać.

Pewne jest to, że nauczyła mnie czytać ze zrozumieniem.
Ty nie byłaś w stanie wykorzystać komuny nawet w takim zakresie.
Przeczytaj kilka razy to co napisałem, może po którymś zaskoczysz.

> Masz nieaktualne poglądy na temat tych śeodkowoafrykańskich plemion.

Masz nieaktualne poglądy na temat włoskiej policji.
I tego też nie zrozumiałaś.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2017-09-03 15:08:50

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Twoje "aktualne" poglądy o włoskiej policji są tak samo "aktualne", jak o polskiej.
Obejrzałeś może "Drogówkę"? To ledwie delikatnie liźnięty temat realiów policyjnych.
Ale przeciętny lewak wierzy w bajki o dobrych policjantach jak w Supermena ?

13. Data: 2017-09-05 03:30:09

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>Zatrzymano czterech... chłopaczków.
>Ani chybi zapłacono im za przyznanie się. Włoska Policja ma "sukces" i
>finito ?

>PS. I co z tego, że zgwałcona kobieta, choć wyraźnie deklarowała, że jest w
>stanie, ich nie rozpozna? Wymyślą, że było za ciemno ?

Przecież polscy prokuratorzy ziobra tam żądzą, sam byle-Jaki prawnik to
powiedział. Nie wierzysz im?

14. Data: 2017-09-05 22:26:48

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>Supermena ?

A Gwiezdne Wojny ogladalas?

15. Data: 2017-09-06 00:12:36

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Harry'ego Pottera też nie czytałam. To twoja domena.

16. Data: 2017-09-10 01:05:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> wrote:

> Spoko. Jeśli Włosi będą chcieli pokazać, że im zależy na światowej
> opinii, to przekażą Polakom tych bandziorów. A Ziobro nie odpuści.

Zdaje mnie się, że scenariusz będzie zgoła inny. Panowie gwałciciele nagle
odmłodnieli do nieletniego statusu - i proszę im udowadniać, że mają po 30.
Dakumientow u nich nietu i mogą im władze nagwizdać, najwyżej zasądzić
poprawczak. Przerzucać się winą można dłuuugo - bo już im doradzono, że za
ZBYT długie przetrzymywanie czarna Afryka w Europie dostaje tłuste
odszkodowania. Warto było się zgłosić.
Podzielą się z prawnikami, co im doradzają.

Nic, tylko tłumnie przybywać i gwałcić białe kobiety. Prawnicy raczki
zacierają, interes, zdaje się, właśnie zaczyna się kręcić. No i,
oczywiście, interes "uchodźczy", ten w przenośni i dosłowny.

:-\

--
XL

Mafia POliwowa.
Przedszkole integracyjne :-/
Śmierć jak kromka chleba. // do różnych Kviatków i innych farbowanych Lisów
Polsat Viasat History - Afirmacja Hitlera!
No!