Transformator z hamerykanskiego na polskie.

11. Data: 2011-01-12 11:00:55

Temat: Re: Transformator z hamerykanskiego na polskie.
Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niemal na pewno transformatory byłyby tańsze w usa i kupić nietrudno, tyle że
dochodzi fracht (ile waży transformator przykładowo 6 / 10 / 16 amperów?) i
ewentualnie cło plus vat.

Z Wolumenem niezły pomysł, choć tam ostatnio sporo szajsu jest.

Mam pytanie techniczne, elektryczne:
Wyłącznik dawać po stronie pierwotnej trafo, tak?
Nie ma jakiegoś wielkiego impulsu od indukcyjności, wywalającego bezpieczniki?

-----