Trawa i folia ...

1. Data: 2009-09-10 13:11:42

Temat: Trawa i folia ...
Od: "Marek" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy dobrze zrobiłem zasiałem trawę i przykrylem ją folią. Wczesniej ziemia
była rozkopana bo robiono wykop pod rury ciepłownicze. Po wyrównaniu ziemi
obficie posypałem nasionami trawy i równie obfie podlałem ziemie po czym
okryłem folią ....

2. Data: 2009-09-10 13:41:10

Temat: Re: Trawa i folia ...
Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
>i równie obfie podlałem ziemie po czym okryłem folią ....

A po co?

Krzysiek

3. Data: 2009-09-10 14:49:50

Od: "Marek" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Po to żebt=y trawa wcześniej się pojawiła
po to aby gołębie wsystkich nasion nie zjadły
po to żeby ...
Tylko (zaraz) właśnie
przeciez ja odpowiedzsi na moje pytanie
nie otrzymałem !???

===============

4. Data: 2009-09-10 17:07:56

Od: Michal Misiurewicz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Marek wrote:
> [...]
> obficie posypałem nasionami trawy i równie obfie podlałem ziemie po czym

Bardzo dobrze zrobiłeś. Trawę należy tępić wszystkimi dostępnymi
środkami! :-) A najlepiej jak folia jest czarna. Podczas operacji
słonecznej nasiona się ugotują i nawet po zdjęciu folii nic nie
wykiełkuje.

Pozdrowienia,
Michał

5. Data: 2009-09-10 19:22:04

Od: "atman" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obficie posypałem nasionami trawy i równie obfie podlałem ziemie po czym

zdejmij folię i poczekaj 3 tygodnie,
dbaj żeby ziemia była wilgotna - podlewaj wieczorami, kropelkami.

6. Data: 2009-09-11 06:47:51

Od: esony <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Wrz, 15:11, "Marek" <r...@p...fm> wrote:
> [...]
> obficie posypałem nasionami trawy i równie obfie podlałem ziemie po czym

suuuuper,
ja bym jeszcze na folie wysypala troche pisku lub ziemi i
przewałowała...
a tak poważnie, chcesz wszystko ugotować ?

pozdrawiam
eb

7. Data: 2009-09-12 14:51:02

Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obficie posypałem nasionami trawy i równie obfie podlałem ziemie po czym

folię? taką plastykowa, szczelną??? bład - ugotujesz wszystko...
Ja przykryłem dosyć luźno biała geowłókniną, przepuszczająca wode i
powietrze, bo banda wróbliszonów czaiła się na murkach z wyrażną checią na
konsumpcję - a zleciały się z okolicy momentalnie, widac mają jakiś
wysokosprawny system powiadamiania... geowłóknine przypiąłem do matki_gleby
długimi gwoździami (bo je miałem) - dzięki temu wiatr nie zniósł jej do
sasiadów. Podlewałem wieczorami lejąc wodę na geowłókninę - trawa szybciutko
wzeszła, źdzbła uniosły geowłókninę jakies 10 cm do góry i to był czas na
jej usunięcie. Wróbliszony nie podjadły sobie... :-)))

--
serdeczności! zbisa

8. Data: 2009-09-14 06:55:28

Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> środkami! :-) A najlepiej jak folia jest czarna. Podczas operacji
> słonecznej nasiona się ugotują i nawet po zdjęciu folii nic nie

Ja slyszalem,ze lepiej przykryc mokrymi gazetami. Kazda roslinka
wykorkuje, nawet perz.

pozdrawiam
pluton

9. Data: 2009-09-14 09:30:16

Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

zbisa pisze:

> - trawa szybciutko wzeszła, źdzbła uniosły geowłókninę jakies 10 cm do
> góry i to był czas na jej usunięcie. Wróbliszony nie podjadły sobie...
> :-)))

Pamietasz moze jak szybko bylo te 10 cm?

pozdro
--
A S

10. Data: 2009-09-14 12:16:37

Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> napisał w wiadomości

> Pamietasz moze jak szybko bylo te 10 cm?

siakieś 2 tygodnie - ale było cieplutko, wody dostawała trawka sporawo - po
odkryciu miała śliczny zieleniutki kolorek

--
serdeczności! zbisa

kompost, ustawicznie
kompost pod zasianie trawy