Trawnik - kosiarka ????

1. Data: 2009-06-05 16:22:25

Temat: Trawnik - kosiarka ????
Od: MAYKY <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
odeślecie mnie do stron gdzie poczytam o trawnikach
doborze kosiarki itd itd ????

W skrócie potrzebuję założyć +/- 50 arów trawnika , obkosić go i ładnie
utrzymać .....

pozdrawiam

Mayky

2. Data: 2009-06-05 19:48:49

Temat: Re: Trawnik - kosiarka ????
Od: "cezarys" <c...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MAYKY" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> doborze kosiarki itd itd ????
>
> W skrócie potrzebuję założyć +/- 50 arów trawnika , obkosić go i ładnie

50 arów to ciągniczek. Tam szukaj bo z kosiarką to dobre do 10
CEzarys

3. Data: 2009-06-05 19:54:42

Od: "atman" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> doborze kosiarki itd itd ????
>
> W skrócie potrzebuję założyć +/- 50 arów trawnika , obkosić go i ładnie

20 arów + 2-wie kosiarki = dwa dni.
Szukaj traktorka.

4. Data: 2009-06-05 20:35:44

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "atman" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "MAYKY" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

> 20 arów + 2-wie kosiarki = dwa dni.
> Szukaj traktorka.

wszystko zależy od kosiarki i trawnika - jak jest idealny kształt i
ukształtowanie terenu to kosiarką o mocy 7 KM kosze 4000m2 w 3 h - kosze bez
kosza
traktorkiem pewnie z połowe tego

5. Data: 2009-06-05 20:56:07

Od: "atman" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

> wszystko zależy od kosiarki i trawnika - jak jest idealny kształt i
> ukształtowanie terenu to kosiarką o mocy 7 KM kosze 4000m2 w 3 h - kosze
> bez kosza
> traktorkiem pewnie z połowe tego

Zgadza się.
Z tym że dwie moje kosiarki mają po 6 KM.

6. Data: 2009-06-06 03:52:06

Od: MAYKY <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

atman pisze:

> Zgadza się.
> Z tym że dwie moje kosiarki mają po 6 KM.
dzieki za odpowiedz.
A jakie sprawdzone traktorki ???????

Mayky

7. Data: 2009-06-08 05:41:26

Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

MAYKY pisze:
> [...]
> doborze kosiarki itd itd ????
>
> W skrócie potrzebuję założyć +/- 50 arów trawnika , obkosić go i ładnie

Gdyby jednak nie traktorek to oprócz rozmiaru smigla, silnika,
producenta zwróć uwage na moim zdaniem kluczowy parametr przy
takiej powierzchni - rozmiar kół. A moze z napędem? (Ale tego
nie cwiczylem. Mam 3000 m2)

pozdro
--
A S

8. Data: 2009-06-08 06:33:45

Od: "skryba" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> MAYKY pisze:
Mam 3000 m2)

A ile kosisz?

Pozdrawiam pogodnie

9. Data: 2009-06-08 07:19:28

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> doborze kosiarki itd itd ????
>
> W skrócie potrzebuję założyć +/- 50 arów trawnika , obkosić go i ładnie

Pytanie - czy tylko tyle? Czy jeszcze będzie ogród z warzywami, kwiaty itd.
Jeżeli tak, to gdy powierzchnia nie jest duża - mniejsza lub równa
trawnikowi proponuję mikrociągniczek - kosiarkę MF70 - ma kosiarkę listwową
jak i mulczer (kosiarkę rotacyjną). Ma też przystawki różne - od wózka
operatorskiego (oszczędza nogi) - zaleta - z wózkiem zastępuje drogie
traktorki, ale gdy trzeba odłączamy i można nim "wywijać" pod krzewami i
przy rabatach czy chodnikach, ma własny napęd na koła, ma przyczepkę, ma
inne maszynki. Jest dość uniwerswalny na dzisiejsze i jutrzejsze
zapotrzebowania. Ma koła do zblokowania do pracy na zboczach, mało jest tak
tanich sprzętów "górskich"...

10. Data: 2009-06-08 15:39:45

Od: MAYKY <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> producenta zwróć uwage na moim zdaniem kluczowy parametr przy
> takiej powierzchni - rozmiar kół. A moze z napędem? (Ale tego
i jaka kosiarke ???
i jak kolega niżej pyta ile kosisz te 3000 ????

Mayky
> pozdro

NAPORY, WAPORY, WYPORY...
[co to?] polne, podobne do jasnoty, fioletowe liscie
Glicynie z nasion
co to było - duże liście miało....
WALEC ogrodowy ( jakies pomysły jak wykonać ? )