Troche psychologii (RE: znowu malo psychologii)

1. Data: 2000-01-07 13:28:13

Temat: Troche psychologii (RE: znowu malo psychologii)
Od: B...@p...ch (Bartosiewicz, Piotr) szukaj wiadomości tego autora

> -----Original Message-----
> From: Mariusz Grzeca [mailto:m...@z...mimuw.edu.pl]
> Sent: 7 stycznia 2000 08:11
> To: p...@n...pl
> Subject: Re: znowu malo psychologii
>

> On Thu, 6 Jan 2000, mała wrote:
>
> <snip>
> > i jestes ubogi wewnetrznie
> <snip>
> > nie plec, co ci slina na jezyk...
> <snip>
> > btw "w ogole" pisze sie oddzielnie
> <snip>
>
> **plonk**

Po co ludzie informuja drugich że maja u nich plonk'a? Z grzecznosci?
Przeciez ich nie toleruja. Z okazania swojej wyzszosci i lepszego
samopoczucia? Moze..... Ze strachu ze ktos ma poglady inne niz on, ktore
moga cie przekonac a ty boisz sie zmian? Hmmm, ciekawe, ale.... Bo maja
takie wysokie poczucie wlasnej wartosci, ze nie beda gadac z pospolstwem,
ktore nie rozumie zasad rzadzacych swiatem? Tak, teoretycznie bardzo
ciekawe..... Albo nie sa stworzeni do poprawiania swiata, przeciez lepiej
sie odgrodzic i udawac ze wszystko jest ok? Wygodne...

Pajonk Hfat
--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-07 16:41:56

Temat: Re: Troche psychologii (RE: znowu malo psychologii)
Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po co ludzie informuja drugich że maja u nich plonk'a? Z grzecznosci?
Wydaje mi sie, ze plonk ma zastapic szereg nieprzyjemnych slow. I lepszy
plonk, niz bardziej nieprzyjemne slowa.
pa
spider.

1. Data: 2000-01-09 19:05:30

Od: "Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

spider napisał(a) w wiadomości: ...
>spider.
> Przepraszam, a co to jest plonk? Jakaś opcja w OE? Przecież ściąga się
tematy, a nie osoby wybiórczo. Poza tym każdemu zdarza się coś mądrego
napisać. Nawet mnie.
Dorrit

RE: znowu malo psychologii
help
Re: Najczęstszy wirus samobójców.
nieśmiałość, zamykanie się w sobie, apelacja
Michael Franz Basch