Troszkie offtopic - Butelka mleka

1. Data: 2004-11-30 23:38:23

Temat: Troszkie offtopic - Butelka mleka
Od: "Maciuś" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łza się uroniła po przeczytaniu Waszych reminiscencji na temat pysznych
smażonych ziemniaczków z siadłym mlekiem, dodam że moja praprababcia
dodawała do mleka domowego kiszonego ogórka i skwareczki. :-)
Ale ja o czym innym, szukam mianowicie zdjęcia starej dobrej litrowej
butelki po mleku. Dr Gugiel pokazał mi figę, może ktoś z Was mnie poratuje
:-)

Pozdrawiam, Maciek

1. Data: 2004-12-04 21:30:26

Temat: Re: Troszkie offtopic - Butelka mleka
Od: Dandi <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 30 Nov 2004 23:38:23 -0000, "Maciu?" <m...@g...pl>
wrote:

> [...]
>Ale ja o czym innym, szukam mianowicie zdjęcia starej dobrej litrowej
>butelki po mleku. Dr Gugiel pokazał mi figę, może ktoś z Was mnie poratuje

Witaj,
mam po smietanie.

serdecznsoci
Daniel