Trucizna nasza powszechna.

1. Data: 2014-07-14 19:14:28

Temat: Trucizna nasza powszechna.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=okvxO8o6JS4
"Dokument opowiadający o tym dlaczego w ciągu zaledwie 30 lat ilość
zachorowań na raka się podwoiła.
(...)Wraz z każdą żywnością jaką obecnie mamy dostępną na rynku spożywamy
także "dopuszczalny limit" trucizn które regulowane są przez różnego
rodzaju instytucje mniej lub bardziej związane z producentami tychże
pestycydów i/lub opierających swoje wyniki na badaniach tychże
producentów."

2. Data: 2014-07-14 22:57:13

Temat: Re: Trucizna nasza powszechna.
Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Mon, 14 Jul 2014 19:14:28 +0200 osobnik zwany Ikselka
napisał:

> [...]
> różnego rodzaju instytucje mniej lub bardziej związane z producentami
> tychże pestycydów i/lub opierających swoje wyniki na badaniach tychże

sorry ale jeśli uważasz, że zwiększenie zachorowań na raka jest
spowodowane wyłącznie żywnością to znaczy, że dajesz się robić w bambuko
ludziom finansowanym przez przeciwników tych o których piszesz.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

3. Data: 2014-07-15 22:21:34

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 14 lipca 2014 19:14:28 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> http://www.youtube.com/watch?v=okvxO8o6JS4
>
> "Dokument opowiadający o tym dlaczego w ciągu zaledwie 30 lat ilość
>
> zachorowań na raka się podwoiła.

A ilość ludności się w międzyczasie podwoiła/potroiła. A ilość idiotek na wszelakich
forach/grupach dyskusyjnych można co rok/miesiąc/dzień a nawet ŁOLABOGA opisać wzorem
szeregu geometrycznego. Eee, tam ... Zostawmy sumę częściową owego szeregu. Wystarczy
a(n)... Jak tak dalej pójdzie, zostaniemy zalani XXL-idiotyzmem.

I to by było na tyle.. Jak powiadał Prof. Jan Tadeusz Staniśławski

4. Data: 2014-07-16 14:21:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Jul 2014 20:57:13 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> sorry ale jeśli uważasz, że zwiększenie zachorowań na raka jest
> spowodowane wyłącznie żywnością

Gdzie tam jest "wyłącznie"?

5. Data: 2014-07-16 15:00:21

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Wed, 16 Jul 2014 14:21:30 +0200 osobnik zwany Ikselka
napisał:

> Gdzie tam jest "wyłącznie"?

skoro nie "wyłącznie" to cały Twój post nie ma sensu.

6. Data: 2014-07-16 16:52:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Jul 2014 13:00:21 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> skoro nie "wyłącznie" to cały Twój post nie ma sensu.

Nie mój post, tylko całe Twoje rozumowanie.

7. Data: 2014-07-17 10:12:07

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

widać, że ta czynność jest Ci obca

8. Data: 2014-07-17 11:18:43

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> widać, że ta czynność jest Ci obca

On po prostu ma swoją logikę: jak mamy daną A i daną B,
to z tego wynika losowy wniosek ze zbioru humoru.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny NOWA WERSJA Ananas1_03f

9. Data: 2014-07-17 15:04:02

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał:

> Nie mój post, tylko całe Twoje rozumowanie.

widać, że ta czynność jest Ci obca

ostatnią kobietą która potrafiła rozumować, była Maria Curie de domo
Skłodowska...
potem czarna dziura i rozpacz
pozdr
Stefan

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

10. Data: 2014-07-20 08:00:37

Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-14 19:14, Ikselka pisze:
> [...]
> rodzaju instytucje mniej lub bardziej związane z producentami tychże
> pestycydów i/lub opierających swoje wyniki na badaniach tychże

A ilu przybyło nam alergików, i w jednym i drugim (rak, alergie)
niechlubnym żyłowaniem rekordów dogoniliśmy w tak krótkim terminie tzw
rozwinięte cywilizacje zachodu.

Napaliłam dziś...
I na moje wyszło!
czym umyć