Trufla

1. Data: 2009-02-18 15:02:03

Temat: Trufla
Od: q...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Chcialbym poznac smak tego cennego grzyba. Ciekawym czy dorownuje on
kielbasie zwyczajnej, ktora uwielbialem w Polsce gomulkowskiej?
StaM

2. Data: 2009-02-18 16:40:12

Temat: Re: Trufla
Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

q...@g...com pisze:
> Chcialbym poznac smak tego cennego grzyba. Ciekawym czy dorownuje on
> kielbasie zwyczajnej, ktora uwielbialem w Polsce gomulkowskiej?
> StaM

Jak kto lubi.. Dla mnie nic specjalnego, raczej wybrał bym zwyczajną..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

3. Data: 2009-02-20 17:42:34

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lut, 17:40, jadrys <i...@w...pl> wrote:
> q...@g...com pisze:> Chcialbym poznac smak tego cennego grzyba. Ciekawym
czy dorownuje on

> Jak kto lubi.. Dla mnie nic specjalnego, raczej wybrał bym zwyczajną..

Trufle rosną takze w Polsce. Nie powiem gdzie.
Super smakołyk - porównania z kiełbasą nie ma - grzyb traktuj jako
przyprawę niż jako warzywo czy inny skladnik główny.

4. Data: 2009-02-20 17:55:07

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Panslavista <p...@g...com> tak oto plecie:

> Trufle rosną takze w Polsce. Nie powiem gdzie.
> Super smakołyk - porównania z kiełbasą nie ma - grzyb traktuj jako
> przyprawę niż jako warzywo czy inny skladnik główny.

To by wiele wyjaśniało ;-)

Qra

5. Data: 2009-02-22 11:47:48

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

Ciekawym czy dorownuje on

> Trufle rosną takze w Polsce. Nie powiem gdzie.
> Super smakołyk - porównania z kiełbasą nie ma - grzyb traktuj jako
> przyprawę niż jako warzywo czy inny skladnik główny.

Smakołyk? Jestem bardzo ciekawy czy podtrzymałbyś swoją opinie gdyby
Gierkowska zwyczajna rosła pod ziemią i była trudno dostępna, a z kolei
trufle rosłyby kilogramami pod każdym krzakiem?? Czy wtedy też byś
wybrał trufle ze względu na smak??

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

6. Data: 2009-02-22 11:54:48

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

jadrys<i...@w...pl>

[...]
> [...]
> kolei trufle rosłyby kilogramami pod każdym krzakiem?? Czy wtedy
> też byś wybrał trufle ze względu na smak??

Nie wiem, jak Pansla, ale ja bym tam podtrzymał :)

Ale trzeba przyznać, że masz chłopie fantazję z tą zwyczajną gierkowską
rosnącą pod ziemią.

Saulo

7. Data: 2009-02-22 12:10:35

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> [...]
>
> Nie wiem, jak Pansla, ale ja bym tam podtrzymał :)
>
> Ale trzeba przyznać, że masz chłopie fantazję z tą zwyczajną

To był tylko przykład, równie dobrze mogłaby być importowana z księżyca,
chodziło o trudno dostępność..
Podniebienia są różne. Niektórzy na przykład przepadają za kawiorem,
natomiast ja raczej bym umarł z głodu niż to wziął do ust..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

8. Data: 2009-02-22 12:47:23

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> Niektórzy na przykład przepadają za kawiorem,
> natomiast ja raczej bym umarł z głodu niż to wziął do ust..

Już lepsze rybie jajka niż świńskie jelita :>
Every Sperm Is Sacred :)))

--
Pozdrawiam - Aicha

9. Data: 2009-02-22 13:07:49

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Już lepsze rybie jajka niż świńskie jelita :>
> Every Sperm Is Sacred :)))

Flaczki, mniam. Co do kawioru - nie przeszkadza mi wcale świadomość że
to jaja.. Po prostu nie lubię tego smaku..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

10. Data: 2009-02-22 13:15:33

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

jadrys<i...@w...pl>

[...]
> Flaczki, mniam. Co do kawioru - nie przeszkadza mi wcale świadomość że
> to jaja.. Po prostu nie lubię tego smaku..

Flaczki - mniam, kawior - mniam, trufle - mniam, zwyczajna gierkowska - fuj.

Saulo
:)

uda się pasztet w automacie do pieczenia chleba ?
Trolle
Pączki czyli ja pierwsza w tym roku:)
Bambus w szynce, czyli o jakości jedzenia w sklepach
co z włoskich orzechów?