Trump we francji zaskoczony prezydentową Francji

1. Data: 2017-07-14 08:16:57

Temat: Trump we francji zaskoczony prezydentową Francji
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Nasza duma Ameryki znowu w wojażach, tym razem robi z siebie błazna i
niewychowanego dupka bez kultury we Francji:

https://mobile.nytimes.com/2017/07/13/world/europe/t
rump-france-brigitte-macron.html?referer=

"You're in such great shape" - odzywka sugerująca że spodziewał się być
może bezzębnej staruszki na wózku inwalidzkim z butlą tlenową pod pachą...

No co za kuźwa burak!

Zero kultury i na dodatek zero świadomości tego że mu kultury i taktu brak.

2. Data: 2017-07-14 12:55:46

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 14.07.2017 um 08:16 schrieb Pszemol:
> [...]
>
> No co za kuźwa burak!
>
> Zero kultury i na dodatek zero świadomości tego że mu kultury i taktu brak.

Zawsze moglo byc gorzej. Trump mogl powiedziec do Brigitte, ze wyglada
dobrze jak na swoj wiek, a Macron poklepac Melanie po tylku. :-)
Nic jednak straconego, bo - jak czytalem - Berlusconi ma szanse na
powrot. Starszy pan (obecnie 80 lat) dawniej robil uwagi na temat grubej
d* pani Angeli. ;-)
Takie czasy, jak powiedzial Sowiet ...
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

3. Data: 2017-07-14 16:41:45

Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Pszemol napisał:
> Nasza duma Ameryki znowu w wojażach, tym razem robi z siebie błazna i
> niewychowanego dupka bez kultury we Francji:
>
> https://mobile.nytimes.com

To tylko kwiki żydoskich mediów w niu jorku, w PL masz to samo.
Już mało kto to kupuje.

cyt.
Po uczynieniu niniejszego wstępu odpowiedział, że ,,tak jak New York Times jest
żydowską gazetą dla Amerykanów, tak Gazeta Wyborcza jest żydowską gazetą dla Polaków
w sensie kulturowym."

Wpływ ten odnosi się zwłaszcza do działania mediów określanych jako żydowskie.
Krzysztof Kłopotowski potwierdził, że linią redakcyjną obecnego naczelnego New York
Timesa, Arthura Sulzbergera juniora, jak sam zadeklarował, jest naprawa i uzdrowienie
świata.

Toż to samo pisał Ford 100 lat temu o gazetach w niu jorku.
Rak kurwy naprawili świat wypuszczając Marxa, teraz bombardując Libię.
A chj z tą pejsatą naprawą, tylko trup ściele się gęsto po tych naprawach.

Co do samej treści twojego wątku, tam nie ma żadnej afery, ledwo drętwe
skomlenie.

4. Data: 2017-07-14 17:29:34

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-14 o 16:41, Bytomir Kwasigroch pisze:

> Rak kurwy naprawili świat wypuszczając Marxa, teraz bombardując Libię.
> A chj z tą pejsatą naprawą, tylko trup ściele się gęsto po tych naprawach.

Jeden taki chciał naprawiać świat robiąc "porządek" z pejsami. A chj z
narodowcami i ich naprawą, tylko trup ściele się gęsto po tych naprawach.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2017-07-14 17:40:51

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> wrote:

> [...]
>
> Co do samej treści twojego wątku, tam nie ma żadnej afery, ledwo drętwe

Nie wiem co Ty sugerujesz z tym przymiotnikiem "żydowski". Sugerujesz że
"żydowski" znaczy dobry, przyjacielski, wręcz braterski? USA z Izraelem ma
zażyłe stosunki intymne, handlują ze sobą bronią, zaawansowaną technologią
niemilitarną, są partnerami i sojusznikami na Bliskim Wschodzie i zachowują
się bardzo po przyjacielsku i ze wzajemnością.

To tylko w Polsce, z jakiś niezrozumiałych mi powodów, "żydowski" w
stosunku do gazety oznaczać może coś złego...

Jak wspierasz Trump i USA to musisz się pogodzić ze AUTOMATYCZNIE wspierasz
i popierasz Żydów w Izraelu i tych mieszkających w USA i na całym świecie.

6. Data: 2017-07-14 19:26:23

Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Pszemol napisał:

> Jak wspierasz Trump i USA to musisz się pogodzić ze AUTOMATYCZNIE wspierasz
> i popierasz Żydów w Izraelu i tych mieszkających w USA i na całym świecie.

Jak ośmieszasz Trumpa "No co za kuźwa burak!" AUTOMATYCZNIE musisz być
antysemitą!!!:)

7. Data: 2017-07-14 19:41:35

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> wrote:

> Jak ośmieszasz Trumpa "No co za kuźwa burak!" AUTOMATYCZNIE musisz być
antysemitą!!!:)

Nie bardzo - coś pomieszałeś...

8. Data: 2017-07-15 00:14:01

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Niby co takiego zrobił?
Czego się ma spodziewać 74-latka? Zakłamanych komplementów? Trump stwierdził fakt.
Powiedział jedyny komplement, jaki można było. Miał udawać zachwyt urodą 74-latki? On
ma młodą żonę. Jest facetem, a nie dzieciakiem.

Jak u nas Biedroń zostanie prezydentem i zacznie występować z kolegą u...boku, to
wtedy będę miała dopiero radochę - widząc twoje zgorszenie nieporadnością głów
państw przy powitaniu :->
Co tam jakiś infantylny Francuzik z żoną w wieku własnej babki.

Modlitwa nie jest rezultatem wiary a rezultatem zwątpienia
nastolatku, oto co powinienes wiedzieć o seksie analnym!
aborcja w przypadku gwałtu
W polskich sądach kobiety są równiejsze i ważniejsze.
W polskich sądach kobiety są równiejsze i ważniejsze.