Truneczek kawowy- jak?

1. Data: 2004-12-21 07:56:27

Temat: Truneczek kawowy- jak?
Od: "Hyron" <h...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Swego czasu miałem przepis na truneczek kawowy, z książki Andrzeja Sarwy pt
"Lecznicze Nalewki". Niestety książka mi zginęła w przeprowadzce, a wg. tego
przepisu wychodziła naprawdę rewelacyjna kawówka (i miała tyle kofeiny, że
można było pić do rana :-)). Mógłby ktoś podrzucić ten przepis?
Pozdrawiam
Hyron

1. Data: 2004-12-21 11:36:34

Temat: Re: Truneczek kawowy- jak?
Od: "DuzyMis" <D...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przepisu wychodziła naprawdę rewelacyjna kawówka (i miała tyle kofeiny, że
> można było pić do rana :-)). Mógłby ktoś podrzucić ten przepis?

Może tu coś znajdziesz: http://kuchnia.verusinter.net/przepis.php?NUMER=6466

Duży Miś

1. Data: 2004-12-22 08:13:44

Od: "Hyron" <h...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki!
Spróbuję zrobić coś z tego, ewentualnie twórczo zmodyfikuję tym co pamiętam
z sarwy :-)
Pozdrawiam
Hyron

co na wigilijny stol ...
gotowanie szynki
co dalej z ciasteczkami?
jakie ciasteczka?
Garnki żeliwne czy rzeczywiscie są takie rewelacyjne ?