Truskawki na zimę. Ścinać?

21. Data: 2011-11-03 15:46:38

Temat: Re: Truskawki na zimę. Ścinać?
Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miroslaw zaniewski" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:j8s817$qc0$1@inews.gazeta.pl...

> To taka rozrywkowa forma katechizmu,trucizny,duszenia,inkwizycja,aż do
> dziś.
> A ja Ci mówię,że prędzej zrezygnują z uprawy truskawek niż przeczytają.
> Przecież łatwiej w słoiku kupić niż samemu zbierać,a te kupne lepiej
> pachną,
> bo zapach zrobiony z estrów.

Niestety masz rację.
Jednak uwzględnij to, że nas emerytów stać na ortodoksyjną pielęgnację
roślin i ustawiczną w tym zakresie edukację.
Młodym się spieszy i nie wyłącznie dlatego, że są leniwi.
Czasami mają tak "zapięte" w pracy, że kwestie roślinek marginalizują.
Brakuje im na to czasu.
Choć pewnie troszkę lenistwa też można domniemywać.
Czy w wymuszonym wobec nich "wyścigu szczurów" mamy
prawo do totalnej wobec nich krytyki?
Czasami warto pomóc tzw. "hienie intelektualnej", bo takowa
też kiedyś będzie emerytem i być może znajdzie
chwilę czasu na podpowiedź i odrobinę wyrozumiałości
dla kolejnych "intelektualnych hien" za 20 lub 30 lat.

Pozdrawiam stoicko
skryba

22. Data: 2011-11-04 10:36:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Nov 2011 16:46:38 +0100, skryba ogrodowy napisał(a):

> Czasami warto pomóc tzw. "hienie intelektualnej", bo takowa
> też kiedyś będzie emerytem i być może znajdzie
> chwilę czasu na podpowiedź i odrobinę wyrozumiałości
> dla kolejnych "intelektualnych hien" za 20 lub 30 lat.

Howgh :-)

23. Data: 2011-11-07 20:14:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Nov 2011 20:49:06 +0100, skryba ogrodowy napisał(a):

> Jesienne smutki Cię dopadły? Przecież już niedługo wiosna.
> ;-)

Richtig za pół roku! A potem już laaaato i laaaaato ;-P

1semena.ru-czy ktoś zamawiał
Głupie pytanie... jak wyhodować jabłoń?
begonie
Szalotka.