Trzeba łysych pokryć papą.

1. Data: 2022-05-11 11:40:27

Temat: Trzeba łysych pokryć papą.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wyrywasz sobie włosów z rozpaczy nad napadniętą przez Rosję Ukrainą,
nie lejesz dostatecznej strugi łez i nie toczysz piany wobec Rosji -
zostajesz przez politpoprawnie wyłysiałych okrzyknięty TROLLEM PUTINA!
Debilne to, ale cóż, ta grupa w przytłaczającej większości jest debilna -
reprezentuje ogolny poziom świadomości społeczeństwa polskiego.
Które nie widzi, że równie ,,napadniety" (z krótką przerwą na Gorbaczowa, po
czym gwałtowny powrót na dno) przez turańskiego tyrana jest sam naród
rosyjski. To o tym pisał Mickiewicz w ,,Do przyjaciół Moskali". Dlatego tak
dobrze i długo się nim rządziło także obcej dynastii carów, bo przyszła na
gotowe... Wątpię, by ktoś tutaj rozumiał głębię wymowy tego utworu! - tak,
jak nikt nie rozumie sytuacji dzisiejszej, wszak identycznej.
W Rosji jest to samo, co w Chinach i Korei. Nikt nie śmie podnieść głowy,
głowy ludzi skłonnych do ich podnoszenia zawsze tam były ucinane, więc i
geny podnoszenia zanikły. Dzis nikt już mało, że nie chce, to nawet nie
potrafi podnieść głowy. Azja. I to samo już jest w Polsce. Azja do was
przyszła jeszcze przed Putinem.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

2. Data: 2022-05-11 12:08:12

Temat: Re: Trzeba łysych pokryć papą.
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.05.2022 o 11:40, XL pisze:
> Debilne to, ale cóż, ta grupa w przytłaczającej większości jest debilna -

Tak, ponieważ przytłaczająca większość postów jest twojej produkcji.

--
Ewa

3. Data: 2022-05-11 12:40:04

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.05.2022 o 11:40, XL pisze:

> I to samo już jest w Polsce. Azja do was
> przyszła jeszcze przed Putinem.

Razem z twoimi ziomalami z rn i onr-u i innymi waszymi klonami.

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj

4. Data: 2022-05-11 19:18:29

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

środa, 11 maja 2022 o 11:40:30 UTC+2 XL napisał(a):

> Które nie widzi, że równie ,,napadniety" (z krótką przerwą na Gorbaczowa, po
> czym gwałtowny powrót na dno) przez turańskiego tyrana jest sam naród
> rosyjski.

Ależ ja właśnie jestem jednym z nielicznych, którzy to widzą.

>I to samo już jest w Polsce.

Od "dobrej zmiany" 2015 r. co najmniej. Niektórzy naiwni liczyli na to, że
"miłościwy" wujek Włodek z Kremla rozpędzi to tałatajstwo, zapominając, że właśnie
utrzymanie przy władzy niekompetentnych pseudo-konserwatywnych socjalistów jest jego
intencją. Takich co zrobią jak Viktor Orbán rozbrat swojego kraju z Unią Europejską i
NATO.

Niestety wielu, widząc nawet tę bestialską wojnę - zamyka oczy i nadal liczy na tego
despotę. Taka Konfederacja (targowicka 2.0) nadal przy "najjaśniejszym panu"
kremlowskiej pierdole stoi i stać chce. Może krytykę Zełenśkiego i demokratycznych
nacjonalistów ukraińskich odrzućmy jednak na później , kiedy będzie po temu pora, tj.
po wojnie, którą nie tylko w swojej, ale także w naszej obronie toczą. Pynia wiele
dałby, coby Polskę ponownie skłócić z Ukrainą.

5. Data: 2022-05-11 20:53:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

?
> zapominając, że właśnie utrzymanie przy władzy niekompetentnych
> pseudo-konserwatywnych socjalistów jest jego intencją. Takich co zrobią
> jak Viktor Orbán rozbrat swojego kraju z Unią Europejską i NATO.

Orban robi, co do niego należy. Swoje łóżko ściel sam, nie licz na innych -
Unia i NATO niczego nie gwarantują - o tym dalej.

> Niestety wielu, widząc nawet tę bestialską wojnę - zamyka oczy i nadal
> liczy na tego despotę. Taka Konfederacja (targowicka 2.0) nadal przy
> "najjaśniejszym panu" kremlowskiej pierdole stoi i stać chce.

Nie wiem, nie znam.

> Może krytykę Zełenśkiego i demokratycznych nacjonalistów ukraińskich
> odrzućmy jednak na później , kiedy będzie po temu pora, tj. po wojnie,

Po? Ty dziecko jesteś, przedszkolak logiczny, jak cała reszta Twojej
publiki tutaj.
To jest Trzecia WŚ, i ,,skończy" się dopiero na granicy
rosyjsko-niemieckiej. Nie będzie miał kto ani kogo ,,krytykować" - oni
podadzą sobie rączki nad nami i Ukrami jak zawsze. Ty masz jeszcze jakieś
złudzenia, jak widzę :(

> którą nie tylko w swojej, ale także w naszej obronie toczą.

W każdym razie tak mają myśleć przedszkolaki. Ideologia tu niczemu nie
służy, tu trzeba myśleć narzędziowo: im dłużej wytrzymają zawiasy i zamek w
drzwiach, tym dłużej przetrwamy my. I TYLKO DLATEGO musimy dostarczać
Ukrainie kolejne, jak najmocniejsze oporządzenie. A i tak to już tylko
kwestia czasu. Należy zdawać sobie z tego sprawę. Amerykanie nie pójdą na
całość tylko DLA NAS. W Afganistanie w kluczowym momencie odpuścili talibom
i jeszcze na do widzenia dali im listę ewakuacyjną... swoich
współpraciwników. Jesteśmy w czarnej d...e.

> Pynia wiele dałby, coby Polskę ponownie skłócić z Ukrainą.

Spoko. Bardziej nie można.
,,(...) i nie przebaczaj
zaiste nie w twojej mocy
przebaczać w imieniu tych których zdradzono o świcie".
Dlatego JA nie przebaczam.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

6. Data: 2022-05-11 21:48:51

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.05.2022 o 20:53, XL pisze:

> To jest Trzecia WŚ, i ,,skończy" się dopiero na granicy
> rosyjsko-niemieckiej.

-2

Twoi mocodawcy rakiety ze śmietników wyciągają, bo już im brakuje.

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj

Odpowiedź
Obrazek batalistyczny
Ocalony.
Lewactwo siedzi w kredytach...
Słuszne WON ,,inżynierom i informatykom"!