Trzustka a kamienie żółciowe

1. Data: 2007-07-30 16:26:23

Temat: Trzustka a kamienie żółciowe
Od: "zygista" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Okresowe badanie krwi wykazało, ze amylaza wyniosła 258 IU/1 (norma 0 - 82).
W oparciu o ten wynik zrobiłem USG jamy brzusznej a potem tomografię
komputerową, która wykazała:
- Trzustka o prawidłowym zrazikowaniu i prawidłowych wymiarach.Punktowate
zwapnienia w obrębie ogona trzustki i graniczne wzmocnienie pokontrastowe do
ok.80-100HU może odpowiadać PZT.
- Wątroba niepowiększona, stłuszczona-42HU. Drogi żółciowe nieposzerzone. Kamień
w p.żółciowym 7mm. Śledziona niepowiększona.
Po tych badaniach, lekarz prowadzący stwierdził, że mam poddać się operacji
usunięcia woreczka żółciowego.
Nadmieniam, że mnie nic nie boli i chciałem przesunąc termin tej operacji a
międzyczasie spróbować wydalenia tych kamieni przez zastosowanie kuracji
oczyszczającej, ale mam problem z tym kamieniem w przewodzie, czy on jeszcze
bardziej ten przewód nie zaczopuje.
Mam pytanie do osób kompetentnych w tym temacie, czy moge zaryzykować
oczyszczanie woreczka z kamieni metodą dr Huldy Clarka.
Pozdrawiam!
Pozdrawiam!