Tuja Brabant

następny post »
Data: 2020-02-28 13:30:27
Temat: Tuja Brabant
Od: Tomasz <j...@g...com>

Na wiosnę 2019 roku posadziłem sadzonki tui Brabant.
Przez cały rok nic nie urosły ale były zielone.
Dzisiaj, czyli po roku czasu wyglądają jak uschnięte, patrz
link.
https://www.dropbox.com/s/eexllyx01zaxzad/20200227_0
93346.jpg?dl=0

Zamierzałem je wyrwać i na tym miejscu posadzić teraz,
wiosną coś innego.
Proszę o poradę, czy to jest naturalny stan tui i za chwilę
się zazieleni, czy póki czas na sadzenie czegoś nowego
zlikwidować te rachityczne roślinki?
--
Tomasz