Tulipany, narcyze i przebisniegi - Grupy dyskusyjne w Senior.pl

Tulipany, narcyze i przebisniegi

następny post »
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Date: Tue, 6 Feb 2018 05:19:10 -0800 (PST)
Subject: Tulipany, narcyze i przebisniegi
From: Kris <k...@g...com>

W ubiegłym tygodniu zauważyłem ze z ziemi wylazły tulipany, narcyzy i przebiśniegi
Tulipany i narcyzy ledwo wylazły ale przebiśniegi normalnie zakwitły.
Od przedwczoraj napadało śniegu jest kilka stopni(minus3) mrozu i tak ma być przez
najbliższe dni
Czy te kwiaty to już spisane na straty czy jeszcze wiosna spróbują pokazać się
światu?