Tumor mammae dex

1. Data: 2006-05-01 08:04:25

Temat: Tumor mammae dex
Od: thorin_1979 <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tumor mammae dex. Co to jest? Rozumiem, że jest to guzek piersi. Ale jaki ?

2. Data: 2006-05-01 08:20:14

Temat: Re: Tumor mammae dex
Od: "sq1euo" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "thorin_1979" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> Tumor mammae dex. Co to jest? Rozumiem, że jest to guzek piersi. Ale jaki
> ?

Tego to nikt nie wie:)) Badanie hist-pat da odpowiedz

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@w...pl

3. Data: 2006-05-01 08:31:53

Od: thorin_1979 <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

sq1euo napisał(a):
> Użytkownik "thorin_1979" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Tego to nikt nie wie:)) Badanie hist-pat da odpowiedz

A tak się pytam. Trzynaście lat temu moja mama to miała. Po diagnozie
usunięto guzka. Na piersi miała zgrubienie po szwach. Teraz te
zgrubienie pooperacyjne rozrosło się i moja mama wpadła w panikę, że
znowu jakieś diabelstwo się przyplątało. Osobiście myślę, że rozrost
tego zgrubienia pooperacyjnego ma związek z tym, że moja mama przyjmuje
hormony (menopauza). Próbuje ją uspokoić. W piątek idzie do ginekologa.

4. Data: 2006-05-01 08:40:04

Od: "sq1euo" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pooperacyjnego ma związek z tym, że moja mama przyjmuje hormony
> (menopauza). Próbuje ją uspokoić. W piątek idzie do ginekologa.

Nic sie nie da powiedziec.Moga to byc rozne rzeczy.Dobrze,ze idzie do
lekarza, napewno sytuacja sie wyjasni.

Jarek (SQ1EUO)
s...@w...pl
s...@s...pam.szczecin.pl
GG: 1277234

Co to znaczy...
Darmowe badania profilaktyczne w Wawie: korzystajcie!
Re: Prof. Kinalska o zmianach tarczycy po Czarnobylu
Prosze o interpretacje wyniku (tarczycy)
haloperidol