Tygrys

1. Data: 2007-01-11 09:00:28

Temat: Tygrys
Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Cześć dziewczyny. Piszę do Was z wielką prośbą. Dostałam
ostatnio bzika na punkcie haftów z tygrysami. Jakbyście miały
jakieś schematy to będę bardzo wdzięczna. Bardzo dziękuję i
pozdrawiam.

2. Data: 2007-01-11 09:55:00

Temat: Re: Tygrys
Od: "Syla" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://photofile.ru/users/bavlnka/2147821/
Zajrzyj tutaj może któryś Ci się spodoba Syla

ps.com...

3. Data: 2007-01-11 10:37:18

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Wiesz gdy otwieram tą stronkę to jest pusta. Nic tam nie ma albo ja
coś źle robię.

4. Data: 2007-01-11 10:38:54

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

dobra już mam coś się tam pokręciło. dzięki

5. Data: 2007-01-11 11:53:43

Od: "psychogirl" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>ostatnio bzika na punkcie haftów z tygrysami. Jakbyście >miały
>jakieś schematy to będę bardzo wdzięczna. Bardzo >dziękuję i

Posłałam coś na priv
pozdrawiam
psycho

6. Data: 2007-01-12 08:10:24

Od: "Jola z Orawy" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cześć dziewczyny. Piszę do Was z wielką prośbą. Dostałam
> ostatnio bzika na punkcie haftów z tygrysami. Jakbyście miały
> jakieś schematy to będę bardzo wdzięczna. Bardzo dziękuję i
> pozdrawiam.

Poleciało na priv
Jola

chwale sie - pacynki