"Tylko tam, gdzie milkną słowa, zaczyna się życie, objawia się tajemnica bytu..." za Dagą

1. Data: 2001-09-11 00:55:53

Temat: "Tylko tam, gdzie milkną słowa, zaczyna się życie, objawia się tajemnica bytu..." za Dagą
Od: "Mania" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-09-11 02:19:10

Od: "krzysztof\(ek\)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-09-11 05:08:44

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-09-11 07:52:04

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A którą nogą dzisiaj wstałeś :-)

pozdry
eTaTa

1. Data: 2001-09-11 09:13:38

Od: Daga Gorczyńska <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mania <c...@w...pl> w artykule news:9njnkp$pd1$1@news.tpi.pl pisze...

Wzruszyłaś mnie... :))
Aż wstyd, żeby szkic strony wieszać w inecie, ale nie mogłam się
powstrzymać i musiałam sama zobaczyć, jak wygląda rękodzieło mojego
brata w sieci. :) Z linkami do obrazków na jego pulpicie. :)) Ratunku!!
Ja się nie znam na html-u, a brat nie ma czasu, żeby poprawić. :(
Poza tym będę chyba musiała wprowadzić tam dział "Psychologia". :)
Wszelkie pomysły mile widzane. :)

Serdeczności!
Daga

interpretacja drzewa