Tzaziki - jaki serek najlepszy?

1. Data: 2000-07-24 07:48:47

Temat: Re: Tzaziki - jaki serek najlepszy?
Od: "Magda L." <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Octopus napisał(a) w wiadomości: <8la8av$j4u$1@helios.man.lublin.pl>...
>Jak w temacie.
>Ja zrobiłem z homogenizowanego Bielucha,
>ale mówiąc szczerze, taki sobie.
>

>Fajnie Wam bo macie serek widzewski a ja jestem z Wroclawia.
Dla zainteresowanych z innych regionow proponuje serek Tosca,
a w ogole tzaziki to jedna wielka rewelacja - smacznego!
Magda L./ Wrocław

1. Data: 2000-07-28 22:23:16

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sadyl wrote:

> Qrde chyba się kopsnę do Łodzi
> narobiliśta mi smaka :))

buuu..
byłem w środę w Łodzi i zapomniałem o serku widzewskim.
Czy ktoś może polecić coś na sklerozę? :))

Ostry - a Twoich osiedlowych ogórców też nie skosztowałem bo się nie
odzywasz :)

sadyl

Przeprowadzka
Hamburgery