U Was też Armagedon?

71. Data: 2017-03-09 11:59:43

Temat: Re: U Was też Armagedon?
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

t-1 napisało:

> Zakład energetyczny wycina gałęzie pod linia napowietrzną na prywatnym
> terenie

Jeśli mu się na to pozwoli. Ja pogoniłem (w ostatnich dniach grudnia).
Zresztą nie sam zakład, lecz wynajętą firme od gałęzi.

--
Jarek

72. Data: 2017-03-09 12:00:55

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

t-1 napisało:

> Zakład energetyczny wycina gałęzie pod linia napowietrzną na prywatnym
> terenie

Jeśli mu się na to pozwoli. Ja pogoniłem (w ostatnich dniach grudnia).
Zresztą nie sam zakład, lecz wynajętą firmę od gałęzi.

--
Jarek

73. Data: 2017-03-09 13:20:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

t-1 <t...@t...pl> wrote:

> Zakład energetyczny wycina gałęzie pod linia napowietrzną na prywatnym
> terenie

Nie o "gałęziach" tu mowa, tylko o nocnym pogromie kilkunastu
kilkunastoletnich drzew piłą przez ogrodzenie. Czytaj uważnie, jeśli chcesz
pogadać.

--
XL

74. Data: 2017-03-09 14:44:54

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-03-09 o 09:21, XL pisze:

> [...]
likt-systemow-wartosci.html
> Moje wnioski nie powstają na podstawie blogów, LOL.
> Ot, poleciłam Ci konkretny tekst, ZGODNY z moimi poglądami, a mający
> dodatkową zaletę dla mnie - tę, że jest gotowy.
> Oraz też tę, że świadczy o istnieniu innych ludzi myślących jak ja.

Ale nikt nie robił przecie jakiegoś referendum, czy chociaż ankiety ilu
z mieszkańców spornych terenów jest za a ilu przeciw. Te same
wątpliwości dotyczą także Polaków którzy mieszkają w innych rejonach
kraju. Może jakoś to na opak zrozumiałem, ale ty zdaje się jesteś zdania
że generalnie to ci (i tylko ci) są za tym aby żeby zostawić te bagna
Rospudy w stanie pierwotnym.

> A to już coś u Ciebie nie tak, bo link jest poprawny.

Chyba tak, ostatnio po zainstalowaniu programu do usprawniania pracy
systemu Windows mam problemy z otwieraniem stron www.

> Chyba Ci zacytuję jednak ww. tekst...

Nie ma takiej potrzeby - niezgodność z moją opinią a Twoją jest
oczywista, a więc tylko jakiś fantasta mógłby oczekiwać że podesłałaś
jakiś link dla wsparcia moich tez..

> A Ty - o co chodzi mnie.

Ziemia, i zresztą inne dobra naturalne to coś znacznie więcej niż np.
wybudowany przez siebie dom, którego ewidentnie można się czuć
właścicielem.

> U innych WŁAŚCICIELI????
> Żartujesz 3-)

Nie, z tych najbardziej oczywistych - jest to energetyka, wodociągi czy
kanalizacja.

75. Data: 2017-03-09 14:45:31

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszystkie kilkanaście sporych , kilkunastoletnich sosen i brzóz. Miał facet

No i zemścił się na drzewach.. Ale to nie ma nic do obowiązującego w
Polsce prawa...

76. Data: 2017-03-09 15:20:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

likt-systemow-wartosci.html

> Ale nikt nie robił przecie jakiegoś referendum, czy chociaż ankiety ilu
> z mieszkańców spornych terenów jest za a ilu przeciw.

No właśnie! A na siłę chce się ich uszczęśliwiać i odsunąć od cywilizacji.

> [...]
> kraju. Może jakoś to na opak zrozumiałem, ale ty zdaje się jesteś zdania
> że generalnie to ci (i tylko ci) są za tym aby żeby zostawić te bagna

Nie o to chodzi, kto hest za, a kto przeciw - jedynie o to, że (w skrócie)
nie rób bliźniemu, co tobie niemiłe. Więc jeśli jesteś za pozistawieniem
Rospudy poza cywilizacją, to się tam przeprowadź na stałe, a swoje ciepłe i
ucywilizowane mieszkanko w mieście oddaj chętnemu z Rospudy.
Skoroś taki eko.

> [...]
> jakiś link dla wsparcia moich tez..

> Ziemia, i zresztą inne dobra naturalne to coś znacznie więcej niż np.

I posadzone przez siebie drzewo przy tym domu.

> którego ewidentnie można się czuć
> właścicielem.

Mówimy tu o osobiście posadzonych na własnej działce drzewach, a nie o
ziemi i dobrach naturalnych.

> Nie, z tych najbardziej oczywistych - jest to energetyka, wodociągi czy
> kanalizacja.

Też mam prąd, wodę i kanalizację - ale na pewno nie ma tak, żeby mi bez
mego pozwolenia firmy komunalne weszły na posesję i wycinali co chcą, więc
nie tragizuj.
Konieczności różne bywają, no ale wtedy proszę odszkodowanie dla mnie.

--
XL

77. Data: 2017-03-09 16:19:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> No i zemścił się na drzewach.. Ale to nie ma nic do obowiązującego w
> Polsce prawa...

No, ma - że jeśli owe prawo jest głupie, to można wynająć sobie "złoczyńcę"
:-))

--
XL

78. Data: 2017-03-10 19:18:02

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-03-09 o 16:19, XL pisze:

> No, ma - że jeśli owe prawo jest głupie, to można wynająć sobie "złoczyńcę"
> :-))

No nie wiem czy akurat w tym temacie jest głupie. Przecie dzierżawca
ziemi zwany dalej - 'właścicielem" nie może mieć prawa do bycia
hamulcowym dla rozwoju.. Gdzieś ta kanalizacja, linie energetyczne itd
muszą być lokowane..

79. Data: 2017-03-10 19:20:07

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-03-09 o 15:20, XL pisze:

> No właśnie! A na siłę chce się ich uszczęśliwiać i odsunąć od cywilizacji.

A ta cywilizacja przewiduje miejsce na ziemi dla innych stworzeń?

> [...]
> Rospudy poza cywilizacją, to się tam przeprowadź na stałe, a swoje ciepłe i
> ucywilizowane mieszkanko w mieście oddaj chętnemu z Rospudy.

I nie rób również tego co tobie miłe, bo może ów może mieć zupełnie inne
gusta, upodobania czy preferencje;-)Jak najbardziej jestem za ochroną
przyrody, gdyby Rospuda nie zasługiwała na szczególne warunki ochrony,
ale ta dolina to miejsce unikatowe, nawet nie tylko mna skalę kraju ale
Europy.
Bardzo chętnie, ale sporo już tu w moje obecne leże zainwestowałam. Na
dodatek demokracja sprawiła że w banku okradli mnie do tego stopnia że
zostałem nieomal goły. Jednym słowem - nie stać mnie na zamieszkanie w
rejonie Rospudy,. choć pierwsze i tam bym musiał pojechać i się upewnić
że w tamtejszych lasach (tak jak w mojej okolicy) najgęściej nie rosną
tabliczki z napisem "teren prywatny wstęp wzbroniony", .

> I posadzone przez siebie drzewo przy tym domu.

Tu akurat jest pole do polemiki.

> Mówimy tu o osobiście posadzonych na własnej działce drzewach, a nie o
> ziemi i dobrach naturalnych.

No, drzewo to też dobro naturalne.

> [...]
> nie tragizuj.
> Konieczności różne bywają, no ale wtedy proszę odszkodowanie dla mnie.

W mojej miejscowości na terenie jednej posesji nie tylko drzewa
powyrywali z korzeniami ale także garaż zniszczyli ci od wodociągów..
Wyobraź sobie że policja nie podjęła interwencji,.

80. Data: 2017-03-10 22:13:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> [...]
> powyrywali z korzeniami ale także garaż zniszczyli ci od wodociągów..
> Wyobraź sobie że policja nie podjęła interwencji,.

A co ma do tego policja? Od takich spraw jest sąd.

--
XL

Nie za wcześnie na odnawianie trawnika?
Czy nie za wcześnie na odnowę trawnika?