UWAGA - Lipobay wycofany ze sprzedazy

1. Data: 2001-08-12 03:03:55

Temat: UWAGA - Lipobay wycofany ze sprzedazy
Od: b...@o...com.au (George Zieba) szukaj wiadomości tego autora

Dla tych , ktorzy obnizaja cholesterol lekarstwami :

W tym tygodniu Bayer wycofal ze sprzedazy Lipobay.

Jurek

This week German pharmaceuticals giant Bayer withdrew from sale its
own statin drug, Lipobay,
after it was implicated in 31 US deaths from a condition called
rhabdomyolysis, which causes
muscle breakdown and sometimes organ failure.

2. Data: 2001-08-12 12:10:30

Temat: Re: UWAGA - Lipobay wycofany ze sprzedazy
Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia , a był to Sun, 12 Aug 2001 05:03:55 +0200,
b...@o...com.au (George Zieba) napisał coś takiego:

>Dla tych , ktorzy obnizaja cholesterol lekarstwami :
>
>W tym tygodniu Bayer wycofal ze sprzedazy Lipobay.

Tak właśnie czekałem kiedy to się pojawi na grupie.. choć bardziej
liczyłem na posty ludzi stosujących ten preparat, przestraszonych tym
co TV powiedziała , przesadzając zresztą.
Coś mi się przypomina że zarówno firmy , jak i badania mówią wyraźnie
- nie łączyć fibratów ze statynami. A że w USA ludzie i lekarze
mądrzejsi to teraz Bayer dostanie zdrowo po tyłku.
A konkurencja się ucieszy ( kto wie , kto tak naprawdę sprawę
nagłośnił - ja tu mam hipotezę zgodną ze spiskową teorią dziejów ;-)))
--
Cosa
c...@p...onet.pl

3. Data: 2001-08-12 14:54:52

Od: "Adamus" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cosa <c...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> Cosa
> c...@p...onet.pl
> "Rozwój medycyny przyniesie koniec liberalnych czasów ,

w Polsce od kilkunastu miechow i tak go nie bylo w aptekach

Adamus

4. Data: 2001-08-13 05:26:52

Od: "piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Cosa <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@4...com..
.
> A konkurencja się ucieszy ( kto wie , kto tak naprawdę sprawę
> nagłośnił - ja tu mam hipotezę zgodną ze spiskową teorią dziejów ;-)))
> --

ja mam inna teorie
Bayer troszczy sie o pacjetow a ma wiele innych drogich lekow....... mozna
rozwijac dalej...

--
Piotr
www.techfarm.prv.pl