UWAGA: Porywacze dzieci!

51. Data: 2005-04-11 20:25:47

Temat: Re: czujności nigdy nie dość...
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

idiom pisze:

> O, cholera! I dopiero teraz zaczęłam się bać... Czy jak to jest w
> łańcuszku, to znaczy że to będzie masowe? ;)

Jeśli wyślesz ten łańcuszek do 20 osób, to Twojego dziecka nie porwą ;-)

--
PozdrawiaM

52. Data: 2005-04-11 20:51:36

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości

> Jeśli wyślesz ten łańcuszek do 20 osób, to Twojego dziecka nie porwą ;-)
No patrz -nie pomyślałem o tym... !! ;)
Faktycznie -jak wzrośnie ogólna czujność i sprzeciw wobec nawet
potencjalnych działań przeciwko dzieciom -to i prawdopodobieństwo że ktoś
będzie się na nie ważył wobec pobudzonej determinacji społeczeństwa /by
takim działaniom się sprzeciwiać/ spadnie...

53. Data: 2005-04-11 20:52:21

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
> Jeśli wyślesz ten łańcuszek do 20 osób, to Twojego dziecka nie porwą ;-)

no, dziewczyny, szykować skrzynki ;)

pozdr

Monika

54. Data: 2005-04-11 20:53:28

Temat: Re: Przecież te dzieci się JUŻ odnalazły...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Lizus ;)
>
> Monika
Tak Moniczko- lepiej się podlizywać lub schlebiać niż zadzierać z kobietkami
;P
"Pokorne cielę..."
:)

55. Data: 2005-04-11 20:56:44

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:d3ehm6$g9v$1@opal.icpnet.pl...
> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Naigrywasz się ze mnie? :-P
> Może po prostu powiem, że pamiętam tę sprawę, o której było jednak trochę
> telewizji, w gazetach też czytałam. Do Archiwum Super Expresu nie mam
> niestety dostępu, ale jak ktoś ma, to mogę linka podać, też można tam co
> nieco poczytać o tych dzieciaczkach.

Ależ nie!!!
Po prostu wybawiłaś mnie odrobinę z listowych "opałów"...
bo mnie również się nigdzie szukać nie chciało...a nawet sprawdzić czy te
twoje linki odnoszą się do poruszonej przezemnie sprawy...a nawet ich
odwiedzić -jak zapewne większości z nas na liście.
Echhhh...życie....leniuszki ponoć są szczęśliwsze....
;)

56. Data: 2005-04-11 20:57:41

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <M...@M...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał

> A Ty biedaku nie wiedziałeś?
> Przecież był telefon podany ...
>
> Pozdrawiam
> MOLNARka

Biedaczkowi się nie chciało... ;P

57. Data: 2005-04-11 21:05:59

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak Moniczko- lepiej się podlizywać lub schlebiać niż zadzierać z
> kobietkami
> ;P
> "Pokorne cielę..."

Widzę, sky, że już dość stary jesteś ;) A przynajmniej zdobyłeś niezbędne do
życia doświadczenie. I co ważniejsze - umiesz je stosować ;)

:D

pozdr

Monika

58. Data: 2005-04-11 21:09:32

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał

> Biedaczkowi się nie chciało... ;P

To niech się biedaczkowi nie chce też następnym razem głupot na grupy wysyłać
:-/.

Pozdrawiam
MOLNARka

59. Data: 2005-04-12 06:28:48

Od: Eulalka <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sky napisał:

> Nareszcie ktoś wiedział gdzie sprawdzić ;)

Przecież dokładnie Ci to pisałam kilkanaście
postów wcześniej.

Eulalka

60. Data: 2005-04-12 21:22:33

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał

> To niech się biedaczkowi nie chce też następnym razem głupot na grupy
wysyłać
> :-/.

Głupotą jest ślepota na nawet potencjalne zagrożenia...a nie dmuchanie na
zimne...

[Wrocław] ślub koscielny, nauki przedmałżeńskie, fajny ksiądz i tego typu historie ;-)
Jan Paweł II
Wpierniczyłem sie z butami czy raczej postąpiłem słusznie ?
a ja mysle inaczej