UWAGA na BETA-KAROTEN firmy WALMARK!

1. Data: 2006-09-28 08:26:07

Temat: UWAGA na BETA-KAROTEN firmy WALMARK!
Od: "Myszkin" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niby BETA-KAROTEN firmy WALMARK to bubel i oszustwo! Łykam
beta-karoten ponieważ z natury jestem TAK BLADY, że ludzie zbyt
często robili mi uwagi na ten temat. Męczące komentarze i pytania
typu: czy się źle czuję, czy chory, zmęczony czy niedożywiony...
Robiłem badania i jestem w doskonałej kondycji, a dermatolog
stwierdził, że mam po prostu tak bladą karnację i wszystko jest ok!
Lekarstwem okazał się beta-karoten. Jedna 10mg tabletka dziennie
załatwiła sprawę. Oczywiście nie od razu - po jakimś czasie. Moja
skóra wyraźnie przyciemniała. Wystarczyło jeszcze 15 min w solarium
raz na 2 miesiące, nie częściej, a opalenizna utrzymaywała się
praktycznie STALE. Działanie beta-karotenu objawiało się tym, że
przy opalaniu nie dochodziło do oparzeń, a kolor skóry natychmiast
przechodził w głęboki brąz! To było super bo wcześniej po
opalaniu zawsze przechodziłem kilkudniowe męki, początkowo czerwony
jak rak. Dopiero po paru dniach kolor przechodził z czerwonego w
brązowy! 2 miesiące temu kupiłem w aptece beta-karoten firmy WALMARK
ponieważ nie było akurat tego, który zawsze kupowałem. Łykałem 2
pigułki dziennie ponieważ to 6mg, poprzedni miał 10mg. Od czasu jak
biorę ten nowy beta-karoten zauważyłem, że staję się coraz
bledszy i znów zaczęły wracać komentarze na temat mojej bladości.
Pobiegłem więc na solarium na 15 min, tyle co zwykle. Dziś jestem
czerwony jak burak i tak poparzony, że nie mogę się ruszać, mam
dreszcze i gorączkę. Łykałem najpewniej jakieś PLACEBO, a nie
beta-karoten i to jeszcze droższe niż prawdziwy beta-karoten, który
poprzednio brałem przez 2 lata. Nie pamiętam firmy bo opakowanie mam
w chałupie. W każdym razie PRZESTRZEGAM przed oszukańczym
beta-karotenem firmy WALMARK! Nie mam powodu by kłamać - podaję
tylko fakty. Dowód odczułem na własnej skórze! ODRADZAM!

2. Data: 2006-09-30 21:05:08

Temat: Re: UWAGA na BETA-KAROTEN firmy WALMARK!
Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie sciemniasz ? Bierzesz jakies prochy przez 2 lata i nie pamietyasz jak
sie nazywaja ??

Fantom

poprzednio brałem przez 2 lata. Nie pamiętam firmy bo opakowanie mam
w chałupie. W każdym razie PRZESTRZEGAM przed oszukańczym

pytanko
4-metylopirazol
N-acetylocysteina NAC
Polcortolon - pytanie