Ubezpieczenie - gdzie ?

1. Data: 2003-09-24 05:16:09

Temat: Ubezpieczenie - gdzie ?
Od: "mmisiak" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
po niedawnej przygodzie z zalaniem i walką dość żmudną z ubezpieczycielem
(PZU - agent powiedział wprost, że on nie przyszedł przyznać odszkodowania,
bo to nie lezy w interesie firmy, tylko nas spławić, i w ogóle był delikat
nie mówiąć niemiły), najchętniej zmieniłbym firmę. Oczywiście, powinno być
tanio miło i dobrze, ale jak wiadomo ideałów nie ma. W związku z tym prosi
łbym Was o radę - z usług której firmy skorzystać ? I ile mniej więcej to
kosztuje. Chodzi mi o jakiś standardowy pakiet, w PZU rok temu płaciłem ok.
120 PLN, i chyba nie ma sensu ciągnąć znajomości z tą firmą
pzdr
Michał

1. Data: 2003-09-24 08:58:29

Temat: Re: Ubezpieczenie - gdzie ?
Od: "Natalia" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mmisiak" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
ok.
> 120 PLN, i chyba nie ma sensu ciągnąć znajomości z tą firmą

Ja mam dom ubezpieczony w Alianzie i mogę polecić tę firmę ze względu na
jakość obsługi. Z domem na szczęście nie miałam żadnych przypadłości, ale
poprzednio załatwiałam 2 razy wypłatę ubezpieczenia samochodu w Alianzu i
było bez żadnych problemów i bez poświęcania na to mojego czasu (a w PZU
wręcz przeciwnie).
Ja zapłaciłam ok. 300 zł za dość rozbudowane ubezpieczenie.

Natalia

1. Data: 2003-09-24 09:30:32

Temat: OT Re: Ubezpieczenie - gdzie ?
Od: Dominika Widawska <d...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Natalia wrote:

> poprzednio załatwiałam 2 razy wypłatę ubezpieczenia samochodu w Alianzu i
> było bez żadnych problemów i bez poświęcania na to mojego czasu (a w PZU
> wręcz przeciwnie).

Jesli chodzi o odszkodowanie z OC sprawcy ubezpieczonego w Allianz,
to wspomnienia mam zenujaco nieciekawe.

Dominika

1. Data: 2003-09-24 10:26:21

Temat: Re: OT Re: Ubezpieczenie - gdzie ?
Od: "Luqas" <l...@k...jest.kim.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika Widawska" <d...@m...szczecin.pl> napisał w
wiadomości news:3F716438.A2B6BD46@man.szczecin.pl...

> Jesli chodzi o odszkodowanie z OC sprawcy ubezpieczonego w Allianz,
> to wspomnienia mam zenujaco nieciekawe.
>
> Dominika
Dlatego najlepiej znalezc dobrego multiagenta i niech cos poleci zaleznie od
potrzeb (obsluiguje kilka firm wiec ma przeglad rynku) - w przypadku szkody
i tak wiele zalezy od likwidatora (inna sprawa, ze DOBRY agent potrafi
czasem pomoc).
Pozdrawiam
Łukasz Góralczyk

1. Data: 2003-09-24 16:54:46

Od: "deuter" <d...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mmisiak wrote:
> [...]
> Chodzi mi o jakiś standardowy pakiet, w PZU rok temu płaciłem ok. 120
> PLN, i chyba nie ma sensu ciągnąć znajomości z tą firmą

Na Twoim miejscu złożyłbym skargę na tego gościa. Ja, chociaż
generalnie unikam firm o nazwach na "P", mieszkanie i samochód mam
ubezpieczone w PZU. Zgłaszałem po dwie szkody w obu i mam jak najlepsze
wrażenia. Mógłbym się jedynie przyczepić, że w przypadku samochodu trwa
to dość długo. Ale, po pierwsze, jakoś specjalnie mi nie zależało. Po
drugie, mieszkam we Wrocławiu więc pewnie spraw mają od groma. Znajomy
zgłaszał szkodę komunikacyjną w Oleśnicy to załatwili mu w tydzień. Na
dodatek dzwonili do niego, prosząc żeby odebrał pieniądze bo oni
chcieliby już zamknąć sprawę :-)

1. Data: 2003-09-24 18:22:23

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zajrzyj do archwiwum grupy, już kilka razy pisałem dlaczego polecam
skorzystanie z usług DOBRYCH brokerów ubezpieczeniowych i jak tych
dobrych rozpoznać. Jeśli jesteś z Torunia lub Bydgoszczy to mogę Ci
dobrych brokerów polecić.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-09-25 05:26:39

Od: "Sebastian \(POCZTA - e-mail\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

CIACH ...

> Ja zapłaciłam ok. 300 zł za dość rozbudowane ubezpieczenie.

120, 300zł. to nic nie mówi - ja płacę prawie 1000zł. i to jest jedna z
najtańszych ofert (ale np. ubezpieczenie od żywiołów jest na 500 tys.zł. -
praktycznie wszystkie żywioły ..., ubezpieczenie od wandalizmu, OC, itd. -
praktycznie pełen zakres), bo wszystko zależy od kwoty obezpieczenia,
zakresu itd., itp., jeżeli już podajecie kwotę (składkę) to podajcie
przynajmniej na jakie kwoty jest ubezpieczenie.

Szukam ekipy remontowej w Poznaniu
Remonty
Remonty
remonty