Uciekajcie bo już niedługo tylko Pis będzie o tym decydował

1. Data: 2015-11-26 18:14:17

Temat: Uciekajcie bo już niedługo tylko Pis będzie o tym decydował
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://kontrazlewej.blogspot.com/2015/11/flaga-unii-
europejskiej-to-pryszcz.html?m=1

PiS usuwa flagi Unii Europejskiej, konferencje premier Beaty Szydło odbywają się na
tle polskich flag biało- czerwonych. Zagraniczne media odnotowały ten fakt, wieści
poszły w świat. I co? Ano... nic! Nic się nie stało, Polacy! Tak wydają się mówić
politycy PiS.

2. Data: 2015-11-26 20:45:25

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> [...]
poszły w świat. I co? Ano... nic! Nic się nie stało, Polacy! Tak wydają się mówić

Na szczescie w Polsce sa tez Europejczycy
i Niemce, juz nie Polacy:
https://pbs.twimg.com/media/CUvoz3lWUAAW9yB.jpg

Pisali cos o tym w "zagranicznych mediach"?

--
Smart questions to stupid answers

3. Data: 2015-11-26 21:25:27

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
glob wrote:

> [...]
i Niemce, juz nie Polacy:
https://pbs.twimg.com/media/CUvoz3lWUAAW9yB.jpg

Pisali cos o tym w "zagranicznych mediach"?

Teraz jak was księdz weźmie od tyłu, to nawet Unia wam nie pomoże, bo pisowcy o to
chcą zadbać, byście nie mieli praw człowieka , gdzie polacy są krajem o najwyższej
liczbie skarg do trybunału w Sztrazburgu, a zakon wprost z watykanu, już czeka na
świeże dupcie do rżnięcia i bez podstawowych praw.

4. Data: 2015-11-26 22:42:15

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-26 o 20:45, b...@g...com pisze:

> [...]
> i Niemce, juz nie Polacy:
> https://pbs.twimg.com/media/CUvoz3lWUAAW9yB.jpg
>
> Pisali cos o tym w "zagranicznych mediach"?

Tak, pisali, że jesteś debilem.
https://pbs.twimg.com/media/CUrGATcUkAU8X9q.jpg

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2015-11-27 10:35:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob <r...@g...com> Wrote in message:
> [...]
tle polskich flag biało- czerwonych. Zagraniczne media odnotowały ten fakt, wieści

I gówno. Ma wisieć polska i tylko polska flaga. Widziałeś za Obamą
czy królową angielską inną flagę niż wlasna?
Debilu, za komuny wisiały tylko czerwone, a Unia to taka inna
komuna. Precz!
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

6. Data: 2015-11-27 13:57:48

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
glob <r...@g...com> Wrote in message:
> [...]

czy królową angielską inną flagę niż wlasna?
Debilu, za komuny wisiały tylko czerwone, a Unia to taka inna

Komuna darła ryja przeciwko wolnemu zachodowi, non stop od upadłego i zgniłego
itd,......ups taka sama propaganda jak teraz.

7. Data: 2015-11-27 21:56:00

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy królową angielską inną flagę niż wlasna?
> Debilu, za komuny wisiały tylko czerwone, a Unia to taka inna

Nawet za komuny jeśli gdzieś wisiała czerwona- to obok polskiej. Obecnie w
wielu miejscach publicznych- a takze na rejestracjach aut- tylko 12 gwiazd
symbolizujących 12 pokoleń Izraela

--

Chiron

8. Data: 2015-11-27 22:51:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Nov 2015 21:56:00 +0100, Chiron napisał(a):

europejskiej-to-pryszcz.html?m=1

> Nawet za komuny jeśli gdzieś wisiała czerwona- to obok polskiej.

Ale na pochodzie 1-majowym czerwone w większości, tło haseł też czerwone,
więc czerwieni najwięcej było. I na słupach na 1 maja - 2 czerwone, a
pośrodku 1 biało-czerwona. Zresztą na 3 maja w trymiga to ściągali i
zabraniali wieszać polskie biało-czerwone. Babcia Męża, patriotka,
polonistka z Kresów, uparcie wieszała polską flagę WŁAŚNIE na 3 Maja -
przez co ciągle była nagabywana przez dzielnicowego, ale się zawsze
wykpiła, udając niekontaktującą staruszkę:
- "A to nie wooolnooooo? Ale dlaczeeeego??? Przecież to dzień Konstytucji 3
maja!
- {dzielnicowy ple ple ple]
- Taaaaaak? To dziś nie wooolnoooo??? To mówi pan, żeby zdjąć? Doooobrze,
ja sama nie dam rady, ale zięć, jak z pracy przyjdzie, to zdeeeejmie."

Dzielnicowy odchodził znużony, a oczywiście flaga sobie wisiała do końca
dnia jak należy :-))

> Obecnie w
> wielu miejscach publicznych- a takze na rejestracjach aut- tylko 12 gwiazd
> symbolizujących 12 pokoleń Izraela

Fakt. Gorzej, niż za komuny. Polskiej flagi już prawie nikt nigdzie nie
wiesza! A Amerykanie mają przed domami maszty i tam czczą swą flagę, uczą
młodych...

--
XL
2005 - Islam ekspansywny:

9. Data: 2015-11-28 01:19:56

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zwracam tylko uwagę że komunistyczna propaganda przeciw zachodowi, coś dziwnym trafem
wypisywała to co wy obecnie. System totalitarny boi się wolności, dlatego taki Putin
czy Komuchy, takiej piany na pysku dostawali i dostają, bo ludzie mogą wybrać nie tak
jak chce dyktator. Weźcie spakujcie się z tym Pisem i wyjedźcie do Rosji. Tam jest
tak jak marzycie, czyli po staremu i sobie będziecie lizali jajca jaki ten upadły,
dekadencki zachód straszny. Raz już Moskwie się sprzedaliście, macie w tym wprawę.

10. Data: 2015-11-28 14:45:00

Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.11.2015 13:57, glob pisze:

> Komuna darła ryja przeciwko wolnemu zachodowi, non stop od upadłego i zgniłego
itd,......ups taka sama propaganda jak teraz.
Widzisz. system się zmienił, a pachołki pozostały.

--
"Socjalizm niewiele wymaga od człowieka - wymaga tylko,
by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,

Uważajcie co piszecie
Experimenter
Co Pis zrobił dobrze?
Żydokomuna