Ucisk w gardle

1. Data: 2008-05-11 10:03:28

Temat: Ucisk w gardle
Od: "Agnieszka S." <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Wczoraj wieczorem zaczelo mnie bolec gardlo. Na poczatku myslalalam ze to
cos na ksztalt "zakwasow" miesni szyi po szalenstwach na wesolym miasteczku,
krzyczeniu i wiszeniu w pelnym napieciu miesni do gory nogami.

Jednak w nocy bol zaczal sie powiekszac i doszlo uczucie "gulki" w gardle po
prawej stronie, dosyc gleboko, oraz problemy z przelykaniem. Porownujac
szyje tuz pod szczeka po lewej i prawej stronie mam wrazenie ze ta prawa
jest powiekszona. Zagladanie w gardlo nic nie wykazalo, wydaje sie ze
problem polozony jest glebiej. Nie mam goraczki i ogolnie dobrze sie czuje,
tylko ten ziemniak w gardle.....

Co to moze byc? Jakas reakcja alergiczna? Zapalenie?

z gory dzieki za pomoc

pozdrawiam

A.S.

2. Data: 2008-05-11 10:23:23

Temat: Re: Ucisk w gardle
Od: Jarosław Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka S." <a...@g...pl> wrote in message
> [...]
> czuje, tylko ten ziemniak w gardle.....
>
> Co to moze byc? Jakas reakcja alergiczna? Zapalenie?

Zapalenie to to jest na pewno... Być może migdałki. Jak niemal zawsze
polecam zgłosić się do lekarza, ponieważ może być naprawdę wiele powodów, a
najlepiej zawsze jest zrobić oględziny...

A ból znika, gdy bierzesz jakieś leki przeciwbólowe?

--
Jarosław Grzyb <g...@o...pl> http://octopian.na11.pl
Blog : http://user-maat-re.blogspot.com/

3. Data: 2008-05-11 11:18:26

Od: "Agnieszka S." <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarosław Grzyb" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> a najlepiej zawsze jest zrobić oględziny...
>
> A ból znika, gdy bierzesz jakieś leki przeciwbólowe?

Przeciwboli nie bralam, w nocy jedynie "psiknelam" sobie w gardlo
hasco-septem (jedyne co mialam pod reka). Czulam mrowienie i dretwienie ale
chyba troche pomoglo, bo usnelam....

Jak tak dalej pojdzie, to jutro faktycznie nie obejdzie sie bez lekarza :/

pzdr
A.S.

4. Data: 2008-05-11 13:03:03

Od: "Jacek" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka S. <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> tylko ten ziemniak w gardle.....
>
> Co to moze byc? Jakas reakcja alergiczna? Zapalenie?

Sporo na temat tego typu dolegliwości znajdziesz tutaj:
http://forum.kardiolo.pl/temat1509.htm

Z pozdrowieniami
J.

5. Data: 2008-05-11 17:59:20

Od: "Agnieszka S." <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> Agnieszka S. <a...@g...pl> napisał(a):
> Sporo na temat tego typu dolegliwości znajdziesz tutaj:
> http://forum.kardiolo.pl/temat1509.htm
>
> Z pozdrowieniami
> J.

Wow, tak bogatego watku sie nie spodziewalam......

Dzis po dniu spedzonym na rowerze i grillu czulam swinstwo mniej, ale wciaz
jest powiekszone w porownaniu do lewej strony. Goraczki oczywiscie niet.

poobserwuje sie przez kilka dni, moze to tarczyca, bo ostatnio tyje na
zawolanie (albo tak mi sie wydaje, hmmm....)

dzieki wielkie

A.S.

6. Data: 2008-05-13 14:01:19

Od: "Jacek" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka S. <a...@g...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Jacek" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

> Wow, tak bogatego watku sie nie spodziewalam......

To jeszcze tytułem uzupełnienia. Sporo o wspomnianych problemach jest też
tutaj: http://commed.pl/laryngolog-vf10.htm

Pzdr.
J.

przepuklina żołądkowa laparoskopowo