Uczciwość małżeńska

91. Data: 2010-02-08 22:19:37

Temat: Re: Uczciwość małżeńska
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> No nie wiem, mnie się jakoś nie podobają - oko zawieszam na setkach
> mężczyzn, jakoś nie odczuwam niedostatku obiektów ;-)

http://images.google.pl/images?hl=pl&source=hp&q=mar
k%20philippoussis&lr=&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

Tż a potem długo, długo nic :)

--

Paulinka

92. Data: 2010-02-08 22:22:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Feb 2010 23:16:09 +0100, Paulinka napisał(a):

> Czemu nie flirtuje? To taka naturalna zabawa dorosłych ludzi.

On jest przeraźliwie serio w tych sprawach. Owszem, żarty, taniec itp, ale
nigdy flirt.

> A może flirtuje, jak Cię nie ma?

Zawsze jesteśmy razem - wyjeżdżamy razem, bawimy się razem itp :-)
Owszem, są chętne do flirtowania z nim, ale napotykają kompletny brak
reakcji. To je czasem dosyć złości, a mnie bardzo podkręca. Pewnie dlatego
on nie flirtuje ;-)

> Nigdy nie twierdziłam inaczej.

Ano.

--

Ikselka.

93. Data: 2010-02-08 22:25:32

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Tam, gdzie niewinny flirt z kimś ze wspólnego!!! towarzystwa przestaje być
> podnietą dla obojga w związku.

Zdaje się że mylisz flirt z robieniem z kogoś (tego z kim flirtujesz)
idioty ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

94. Data: 2010-02-08 22:31:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Feb 2010 23:19:37 +0100, Paulinka napisał(a):

> http://images.google.pl/images?hl=pl&source=hp&q=mar
k%20philippoussis&lr=&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

> Tż a potem długo, długo nic :)

MŚK a potem...

http://i.wp.pl/a/f/jpeg/21964/unicef89.jpeg
;-)
--

Ikselka.

95. Data: 2010-02-08 22:33:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Feb 2010 23:25:32 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> Zdaje się że mylisz flirt z robieniem z kogoś (tego z kim flirtujesz)
> idioty ;)

Nie sądzę, aby w moim towarzystwie był ktoś, kto nie zna granic flirtu.
A jeśli się ktoś taki pojawi, to już wcześniej jest idiotą, zanim ja go nim
uczynię :-)

--

Ikselka.

96. Data: 2010-02-08 22:40:51

Od: Iska <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lut, 23:22, Ender <e...@n...net> wrote:

> Widzisz Iza, póki mnie mierziłaś, to miałem twoją sympatię.
> Jak ty dochrapałaś się jakoś mojej to ja ciebie zacząłem mierzić.
> I ten schemat widziałem już setki razy.
> Ale jak ja kogoś polubię, to lubię, nawet jak potem na mnie pluje.
> Dlatego nie krępuje się i nie żałuj sobie, ale nie licz raczej na
> wzajemność.

nie szukaj przyjaciółek od "dupy strony"... ludzie oczadziałam czy
kotoś jeszcze to widział?
niech ktoś mu to wyjaśnie bo nie wytrzymam.

> Nie darmo noszę pancerz chama, więc tylko pazurki sobie co najwyżej
> przytępisz. A przyda ci się to jak widzę ;-)
> ENder-

nie zamierzam tak w nieskończoność psuć nerwów na anonima - sorry nie
tym razem- trzecim

fałszywy jesteś obłudniku.
robisz z siebie sierotke marysie bo wiesz ze mnie tu nie trawia wiec
umiejętnie wdrażasz przesuniecie paradygmatu na swoją zakłamana
korzyść by z tego tytułu staneli w twojej obronie i bys wreszcie
poczuł sie lubiany pomimo tego co tu kazdemu serwujesz.
co do lubienia ...biedny, ty nie lubisz nikogo oprócz siebie i ta
prawda cie przeraża.
faktycznie polubiłam sie za IQ i za pochlebstwa w strone mojej
grafomanii ale na szczęście
mi to mineło.
I jak tu nie spekulować kto podgrzewa nastroje na potrzeby, hę?

97. Data: 2010-02-08 22:43:16

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

k%20philippoussis&lr=&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

> MŚK a potem...
>
> http://i.wp.pl/a/f/jpeg/21964/unicef89.jpeg
> ;-)

Jak to mówimy z tż-tem 'Na dobre i na niedobre' ;)
Żmijewski mnie nie kręci. BTW nie znoszę blondynów.

--

Paulinka

98. Data: 2010-02-08 22:55:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Feb 2010 23:43:16 +0100, Paulinka napisał(a):

k%20philippoussis&lr=&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

> Jak to mówimy z tż-tem 'Na dobre i na niedobre' ;)

My - "Na złe i najgorsze" :-D

> Żmijewski mnie nie kręci. BTW nie znoszę blondynów.

Taaaaaaak???
http://www.filmweb.pl/o67096/Facundo,Arana
;-PPP

--

Ikselka.

99. Data: 2010-02-08 22:59:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Feb 2010 23:43:16 +0100, Paulinka napisał(a):

> Żmijewski mnie nie kręci. BTW nie znoszę blondynów.

A masz jeszcze:
http://www.kilometroargentina.com/uploads/images/449
26_Facundo%20Arana.jpg
:-)
--

Ikselka.

100. Data: 2010-02-08 23:15:39

Od: Iska <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lut, 23:59, XL <i...@g...pl> wrote:

> A masz jeszcze:http://www.kilometroargentina.com/uploads/im
ages/44926_Facundo%20Aran...
> :-)
> --
>
> Ikselka.

jeśłi niebieskooki blondyn lub szatyn to tylko taki :)
http://www.topstars.pl/wp-content/uploads/2009/06/bo
browski3.jpg
szymon bobrowski

Żydochamówa