Udar mózgu

1. Data: 2004-04-25 19:21:44

Temat: Udar mózgu
Od: "beata" <b...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś rano mój ojciec doznał udaru mózgu. Lekarz na izbie przyjęć stwierdził,
że stało się to na tle miażdżycowym. Ojciec ma 70 lat, a po udarze nie mówi,
ma problemy z utrzymaniem moczu, niedowład prawej strony ciała w stopniu
niewielkim, zaburzenia pamięci i problemy z przełykaniem. Jeśli ktokolwiek
orientuje się jakie są szanse na odzyskanie sprawności ( w tym mowy ), jak
również jakie jest ryzyko ponownego udaru, proszę o informacje, jest to dla
mnie bardzo ważne. Czego mamy się wystrzegać, by umożliwić ojcu powrót do
zdrowia?

beata
--
"Daj mi Boże pogodę ducha bym mogła zaakceptować to czego nie mogę zmienić,
odwagę bym mogła zmienić to co zmienić mogę

2. Data: 2004-04-25 19:48:18

Temat: Re: Udar mózgu
Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c6h389$sdf$...@n...onet.pl,
beata <b...@s...poczta.onet.pl>:

> [...]
> ponownego udaru, proszę o informacje, jest to dla mnie bardzo ważne.
> Czego mamy się wystrzegać, by umożliwić ojcu powrót do zdrowia?

Generalnie to zalezy od wielu czynnikow, m.in. od rozleglosci i szybkosci i
rodzaju interwencji.
Moze ta strona Ci bedzie pomocna:
http://www.udarmozgu.pl/

--
Robert

3. Data: 2004-04-25 20:41:52

Od: "beata" <b...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Generalnie to zalezy od wielu czynnikow, m.in. od rozleglosci i szybkosci
> rodzaju interwencji.
> Moze ta strona Ci bedzie pomocna:
> http://www.udarmozgu.pl/

Dziękuję za pomoc, na tej stronie jest mnóstwo ważnych dla mnie informacji.

beata
--
"Daj mi Boże pogodę ducha bym mogła zaakceptować to czego nie mogę zmienić,
odwagę bym mogła zmienić to co zmienić mogę
i mądrość, bym potrafiła te rzeczy rozróżnić."

ALERGOLOGAAAAAAAAAAAAAps ik :(
Bol szyji/krtani- jeszcze raz.
sztywnienie karku
Co to MPV?
Do chorujących na bielactwo(vitiligo) i nie tylko!