Uderzenie w głowę

1. Data: 2010-04-06 00:10:46

Temat: Uderzenie w głowę
Od: "ag :)" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przypadkowe uderzenie w tył głowy o beton, osoba lat 60. Bez utraty
przytomnosci, ogolnie bez zadnych objawow do 24h. Po 24h bóle głowy,
drętwienie rąk, i lekkie zaburzenia równowagi.

Na nieszczeście to jest taka osoba, że jakby głowę Jej urwało to
uważałaby, że to nic takiego i nie ma po co jechać do lekarza. Czyli
standardowo: nie wzywać karetki, nie jadę do lekarza bo i po co,
uderzyłam się, zdarza się, przejdzie, robicie z igły widły,
panikujecie niepotrzebnie. Osoba zachowuje się normalnie, reaguje
adekwatnie do sytuacji.

Czy w/w objawy mogą świadczyć o krwiaku czy też mogłoby to być zwykłe
wstrząśnienie mózgu?

2. Data: 2010-04-06 04:45:31

Temat: Re: Uderzenie w głowę
Od: regen <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Kwi, 02:10, "ag :)" <a...@g...com> wrote:
> [...]
> adekwatnie do sytuacji.
>
> Czy w/w objawy mogą świadczyć o krwiaku czy też mogłoby to być zwykłe

Te objawy mogą świadczyć o krwiaku. NIe świadczą o wstrząśnieniu
mózgu. Proponuje wezwanie Pogotowia i transport na Ostry Dyżur
Chirurgiczny. Chorego trzeba zbadać, zrobić mu RTG głowy i zdecydować
czy jest potrzebna dalsza diagnostyka.

Pozdrawiam-
regen

Złamanie kostki bocznej prawej, kości strzałkowej
Ciekawy artykuł w Gazecie o tym jak o jest z masłem i margaryna
Biegunka, wymioty, gorączka
Re: Drogi Robakksie... Drodzy grupowicze!
Masło vs Margaryna