Ugryzienie przez psa a odszkodowanie

11. Data: 2005-08-08 08:09:43

Temat: Re: Ugryzienie przez psa a odszkodowanie
Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Sun, 07 Aug 2005 12:49:09 +0200, osoba określana zwykle jako
GosiaL pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Szkoły wykupują ubezpieczenia dla dzieci i nie wiem czy coś takiego jak
>szkody spowodowane ugryzieniem przez psa są nim objęte.

No to na to pytanie odpowie Ci raczej lektura umowy ubezpieczenia a nie
pytanie na grupie. My nie wiemy co jest w umowie, którą zawarła szkoła
Twojej córki z ubezpieczycielem.

--
[------------------------] >Sam jesteś żałosy, naprawdę.
[ K...@e...eu.org ] przynajmniej mam ambitna ksywe.