Ukraiński zespół Enej.

1. Data: 2019-02-04 04:04:51

Temat: Ukraiński zespół Enej.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Petro Olijnyk, ps. ,,Enej".
https://prawy.pl/54296-wysoki-ranga-oficer-upa-ktory
-wlasnorecznie-odrabywal-polakom-glowy/

,,Kamień z wielkim love" - piosenka tego ,,zespołu" i zarazem ulubiona
tortura ,,Eneja" podczas mordów - rozpruwanie brzuchów ciężarnych Polek i
wkładanie im kamieni zamiast płodów...

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2019-02-04 21:46:14

Temat: Re: Ukraiński zespół Enej.
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-04 04:04, XL wrote:
> [...]
>
> ,,Kamień z wielkim love" - piosenka tego ,,zespołu" i zarazem ulubiona
> tortura ,,Eneja" podczas mordów - rozpruwanie brzuchów ciężarnych Polek i

I sama widzisz, że to odpowiednio 'wyselekcjonowani ludzie' i nie
przypadkiem znaleźli się właśnie tam i dokładnie w tamtym czasie.

Sąsiedzi, którzy mieszkali i chodzili do szkoły razem z tymi Polkami,
poprostu nie dali by rady, nie byli by w stanie.

//takie coś zostało tam wtedy sprowadzone:
https://youtu.be/7FUB0o9VPSo?t=190

3. Data: 2019-02-04 22:18:11

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 04.02.19 um 21:46 schrieb Ilona:
> [...]
> poprostu nie dali by rady, nie byli by w stanie.
>
> //takie coś zostało tam wtedy sprowadzone:

Niemcy wyslali okret wojenny na Morze Czarne. Poza tym 31 marca Ukraincy
wybieraja prezydenta, w Kijowie ostrzelano budynek stowarzyszenie
dziennikarzy, a Nibiru wysłała pierwszego zwiadowcę na Ziemię.
Zle sie dzieje, gore, a wy o historii i muzyce.

https://tinyurl.com/ycrkne2v
https://tinyurl.com/y8vvze9z
https://tinyurl.com/yayfwmpo
https://tinyurl.com/y7nkdwek
--
saluto
Silvio Balconetti

4. Data: 2019-02-04 23:07:38

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-04 22:18, Silvio Balconetti wrote:
> [...]
> dziennikarzy, a Nibiru wysłała pierwszego zwiadowcę na Ziemię.
> Zle sie dzieje, gore, a wy o historii i muzyce.

Oj, to prawie, 5 lat za późno.

To jakiś remont robili temu okrętu, czy może, będą teraz ochraniać
projekt: "Neu Kalifornien Zwei"?
https://outride.rs/pl/rosjanie-zajmowali-krym-relacj
a-4-rocznice-aneksji/

5. Data: 2019-02-04 23:11:34

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-04 22:18, Silvio Balconetti wrote:
> [...]
> dziennikarzy, a Nibiru wysłała pierwszego zwiadowcę na Ziemię.
> Zle sie dzieje, gore, a wy o historii i muzyce.

i nic nie napisałes, że Putinowi opada

https://jagiellonia.org/russkij-mir/

6. Data: 2019-02-04 23:26:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:
> [...]
>
> Sąsiedzi, którzy mieszkali i chodzili do szkoły razem z tymi Polkami,
> poprostu nie dali by rady, nie byli by w stanie.

Oczywiście, że sasiedzi dawali radę i byli w stanie:

https://www.salon24.pl/u/marcinjanowski/116533,z-krz
esimirem-debskim-o-kresach-upa-i-kolejach-losu

,,(..,) Dziadek był lekarzem, babcia pielęgniarką. Sam słyszałem od
Ukraińców - mamy kolegów ze szkoły podstawowej, jacy byli wspaniali:
dziadek ,,judymował" - leczył za darmo, oboje pomagali biednym. Aż moja mama
nie wytrzymała i zapytała: ,,To czemuście ich zamordowali?". Usłyszała: ,,Bo
tak trzeba było". ,,To nas też zamordowalibyście, jak by trzeba było?",
,,Tak", powiedzieli. Dziadek uważał, że nic im się nie stanie - byli
zaprzyjaźnieni z mieszkańcami, czuli, że cieszą się szacunkiem. Babcia była
Rosjanką ukraińskiego pochodzenia - ,,swoją" i też została zamordowana, bo
była żoną Polaka.(...)

Nawet spowinowaceni z Polakami przez mieszane małżeństwa - jak najbardziej
byli w stanie. Opowieść prof. W. Zina o takiej tragicznej Wigilii (warto!):

https://youtu.be/IRK63hszd3I

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

7. Data: 2019-02-04 23:39:09

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 04.02.19 um 23:11 schrieb Ilona:
-wlasnorecznie-odrabywal-polakom-glowy/

> i nic nie napisałes, że Putinowi opada
>
> https://jagiellonia.org/russkij-mir/

Tego nie znam. "Spiegel" podaje natomiast, ze Putinomics ma sie dobrze,
a nawet lepiej niz prognozowano. Sami nie wierzyli w te prognozy i
statystyki, a okazalo sie, ze maja 2.3% wzrostu. Mimo to benzyna u nas
tania.

http://www.spiegel.de/wirtschaft/soziales/russland-s
taatsbanker-zweifelt-staatliche-wachstumszahlen-an-a
-1251555.html

8. Data: 2019-02-04 23:41:44

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-04 23:26, XL wrote:
> [...]
> byli w stanie. Opowieść prof. W. Zina o takiej tragicznej Wigilii (warto!):

Coś trzeba dziś z tym zrobic?

"W latach 20-tych ubiegłego wieku stalinowscy agenci i sabotażyści
rozpoczęli aktywne działania wywrotowe przeciwko II Rzeczpospolitej
Polskiej. ZSRS za pomocą technologii ,,dziel i rządź" aktywnie używał
metod, które były opracowane jeszcze przez carską Rosję podczas
Koliszczyzny w 1768 roku, przed rozbiorami I Rzeczypospolitej. Jej
istota - sprowokowanie konfliktu między Polakami a Ukraińcami oraz
przedstawicielami innych narodowości.

Dlaczego? Ponieważ bolszewicy obawiali się odnowienia ewentualnego
sojuszu Polaków i Ukraińców, który groził im wiosną 1920 roku. Dokładnie
wtedy w Tarnowie działał jeszcze rząd Ukraińskiej Republiki Ludowej na
wygnaniu, który w sojuszu z Polską, Rumunią, Wielką Brytanią i Francją,
szukał możliwości wyzwolenia Ukrainy spod bolszewickiego jarzma. Dlatego
rząd stalinowski, jeszcze w latach 20. ubiegłego wieku, za wszelką cenę
starał się doprowadzić do rozłamu pomiędzy sprzymierzonymi narodami."

i dalej niemniej interesujące

https://jagiellonia.org/ludobojstwo-kto-na-tym-skorz
ystal/

a tu Mr. Dębski jednoznacznie:

https://jagiellonia.org/krzesimir-debski-wlasciwie-w
-kazdym-oddziale-upa-byl-sowiecki-instruktor/

9. Data: 2019-02-04 23:53:56

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

>>> https://tinyurl.com/y8vvze9z
>>> https://tinyurl.com/yayfwmpo

> [...]
> tania.
>
> http://www.spiegel.de/wirtschaft/soziales/russland-s
taatsbanker-zweifelt-staatliche-wachstumszahlen-an-a

A jak się rozwija zbiorowy pozew użytkowników niemieckich diesli?

10. Data: 2019-02-05 12:44:30

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 04.02.19 um 23:53 schrieb Ilona:
-wlasnorecznie-odrabywal-polakom-glowy/

taatsbanker-zweifelt-staatliche-wachstumszahlen-an-a
-1251555.html

> A jak się rozwija zbiorowy pozew użytkowników niemieckich diesli?

Beda jakies katalizatory instalowane dla zmniejszenia zanieczyszczen.
Producenci maja pokrywac koszta. Ale nie orientuje sie w materii, bo
dieslem jezdzilem tylko przy przeprowadzkach lub przewozie wiekszych
mebli. Co zauwazylem wczoraj (byc moze jest tak od dawna, ale nie moja
dzialka), ze diesel zamiast byc >10 ct tanszy od benzyny jest tylko 1-2
ct tanszy. A wiec podrozal. Chyba tylko w Irlandii widzialem relacje
odwrotna: diesel byl drozszy od najtanszej benzyny (tez okolo 20 ct), a
tak wszedzie byl 10-15 ct tanszy.
Czytalem niedawno, ze eksport diesli do Europy Wschodniej znacznie
wzrosl, a wiec o przemysl samochodowy bym sie bardzo nie martwil. A do
Rumunii lub Bulgarii sie nie wybieram. Jak to pisal klasyk: > Jeszcze
nigdy tak nie było, żeby jakoś nie było.<
--
saluto
Silvio Balconetti
(dr angelologii apokryficznej)
przecież mniej boli'

[ Norman S. Nise ] Control Systems Engineering, 7th Edition Solutions
Komuś nerwy puscily.
Homoseksualizm napiętnowany.
Introduction to Real Analysis solution Trench W.F.
Fundamentals of Engineering Thermodynamics 8th Edition solution Michael J. Moran, Howard N. Shapiro