Ulamana roza

1. Data: 2001-08-08 18:45:20

Temat: Ulamana roza
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
Udalo mi sie ulamac podczas wsadzania roze parkowa w miejscu szczepienia.
Pedy z taka jakby pietka posadzilam do ziemi, wszystkie korzenie pozostaly
w doniczce. Ukorzeni sie, czy od razu zaczac szukac
czegos innego na to miejsce?
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

2. Data: 2001-08-09 10:36:40

Temat: Re: Ulamana roza
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Marne szanse. Zwiekszysz je mocno przycinajac roze, pozbawiajac wszystkie
pedy lisci, obcinajac zbedne i slabsze pedy i wsadzajac roze do mnozarki,
albo czegos co stworzy podobne warunki - wilgoc i stala temperatura.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

3. Data: 2001-08-09 18:39:57

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki, nie bede sie z nia bawic, poszukam czegos innego na to miejsce.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

Rafal Wolski napisał(a) w wiadomości: <9ktpug$ok3$2@news.tpi.pl>...

Co na skaly?
cześć,