Uprawa leszczyny

11. Data: 2003-05-26 18:24:41

Temat: Re: Uprawa leszczyny
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"JB" <i...@p...pl> wrote in message
news:batitq$oda$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Mam trzy leszczyny w formie drzewek. Wszystkie miały zwisające "robale".
> Czyli nie da rady, same samce?

Nie, żeńskie i męskie są na tym samym krzaku.
Zauważyłam dziś w księgarni niewielką książczynę pod tytułem "Leszczyna",
chyba wydawnictwa Działkowiec. Kilkanaście zł bodajże...

Pozdrawiam, Basia.

12. Data: 2003-05-26 18:33:24

Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam trzy leszczyny w formie drzewek. Wszystkie miały zwisające "robale".
> Czyli nie da rady, same samce?
> Pozdrawiam. Jacek Biernacki

Znalazłem obrazek kwiatów leszczyny: http://wiem.onet.pl/wiem/013a9e.html

Pzdr
Paweł D.

13. Data: 2003-05-27 02:45:09

Od: "Too Old" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kochany misio"
Basia Kulesz<b...@i...pl>
napisał(a) w swojej
wiadomości
<news:batm9u$6sv$2@nemesis.news.tpi.pl> ,a ja na to :

> Nie, żeńskie i męskie są na tym samym krzaku.
> Zauważyłam dziś w księgarni niewielką książczynę pod tytułem "Leszczyna",
> chyba wydawnictwa Działkowiec. Kilkanaście zł bodajże...

Oj Basiu!
To kup,przeczytaj i napisz kolegom co i jak . ;-)

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Milanówek ,a obok stolica Państwa Urzędników

14. Data: 2003-05-27 08:53:20

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Too Old" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

> Oj Basiu!
> To kup,przeczytaj i napisz kolegom co i jak . ;-)

A samemu się dokształcać to nie łaska? Ja już uprawę orzechów mam za sobą i
leszczynę traktuję jako krzew ozdobny:-)))

Pozdrawiam, Basia.

P.S. Leszczyny są obcopylne. Żeby mieć orzechy, należy mieć co najmniej
dwie, najleiej różnych odmian, żeby były różne okresy pylenia.

TO GRUPA OGRODOWA
ciecie Azalii
Nimułki
problem z trawa