Urodziny w McDonald's

11. Data: 2003-11-17 11:56:08

Temat: Re: Urodziny w McDonald's
Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hermiona" <k...@u...edu.pl> napisał w wiadomości
news:bpa8vg$fq3$1@uranos.cto.us.edu.pl...

> Standardowo po HappyMeal na łepka. Można było przynieść własny tort. Nie
> wiem jak jest aktualnie.

Cos mi swita ze teraz w promocji MD daje tort dzieciaczkom ktore wyprawiaja
u nich urodziny.

Magda

12. Data: 2003-11-17 15:31:15

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż =sve@na= i te mądrości wymagają mojej stanowczej
erekcji:

> Duniu, czyzbys miala PMS? Bos bardzo dzis cieta.....
> (...)
> Zmienilas sie, co zauwazam z zalem....

:) Właściwe słowa z ust właściwej kobiety :)

--
Z cyklu 'Sławni ludzie o Z. Boczku':
"Weź wiaderko i idź do piaskownicy, korzystaj z wakacji póki są.

ratunek
zdrada i konsekwencje - dlugie
Miłość / Małżeństwo
zdrada?