Urzadzenie do ciasta

1. Data: 2004-11-05 11:02:07

Temat: Re: Urzadzenie do ciasta
Od: "Maria Stewart" <k...@d...com.au> szukaj wiadomości tego autora

Ja uzywam Brauna K1000 i mam go chyba z 8- 10 lat. Jak nazwa wskazuje ma
bardzo mocny motor 1000kw Polskie maja pomiedzy 300-500kw sitkami, a druga
do ubijania ciasta od pianki do czego chcesz.Ja robie w niej ciasto na
pierogi, drozdzowe, babki, pierniki. ,kruche ciasto na co tylko mam ochote.
Goraco polecam.
Maria

1. Data: 2004-11-07 19:06:33

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 4 Nov 2004 09:53:28 +0100, "plitkin"

>Czy ktos mi cos podpowie czy nie? Powtarzam: chce URZADZENIE do mieszania
>ciasta (raczkami mi sie nie chce). Ciasto ma byc twarde (np. na pierogi).

Z twardszych to na pizze albo kruche robie w robocie Philipsa Cucina
HR 2831. Nie wiem czy na pierogi twardsze?
Tylko teraz juz go chyba nie ma w produkcji (kupiony ze 3-4 lata
temu), nastepnika by trzeba bylo poszukac.

Thermomixa widzialam w akcji i podziwialam. Mozna go miec za (o ile
dobrze pamietam) 300 zl ;) A moze jeszcze mniej...

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

1. Data: 2004-11-08 11:58:16

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sabinka wrote:

> Thermomixa widzialam w akcji i podziwialam. Mozna go miec za (o ile
> dobrze pamietam) 300 zl ;) A moze jeszcze mniej...

Tzn. miesiecznie??? I przez ile lat?

Ania
Moje aukcje: http://tinyurl.com/4t9sc

1. Data: 2004-11-08 16:39:25

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 8 Nov 2004 12:58:16 +0100, "A.L." <a...@n...pl>
wrote:

>Tzn. miesiecznie??? I przez ile lat?

Pani to przedstawila dosyc ladnie. Nawet zdawalo mi sie, ze mowila o
100 zl, choc nie jestem pewna, jaka jest najmniejsza rata, lat bylo
troche :)
I tak to przedstawila, ze na poczatek placi sie te 100 czy 300 zl,
potem w nastepnych miesiacach bilans wychodzi na 0, gdyz ta kwote
zaoszczedza sie na produktach, ktorych sie nie kupuje a robi samemu.
Byly przy tym obliczenia matematyczne :) Wymieniala tu m.in. jogurty i
"gorace kubki". Brzmialo to sensownie, zakladajac oczywiscie, ze bez
tego urzadzenia kupowalo sie wymieniananych produktow odpowiednio
duzo.
Byla tez opcja "Mozesz tez miec to za darmo - chetnych prosimy o
zgloszenie sie po prezentacji". Chodzilo zdaje sie o zajecie sie
sprzedaza tego urzadzenia.
Mnie w thermomixie najbardziej oczarowalo to, ze sam sie myje :) i
mozliwosc robienia przecieru z pomidorow ze skorka. Ale przetestowalam
pod tym drugim katem tez mojego robota - tez sie sprawdza :)
No i fajne bylo to, ze dostaje sie z thermomixem mase przepisow do
niego (gruuuuba ksiega). Do mojego robota jest dolaczonych tylko kilka
przepisow i nie zawsze mam pewnosc, czy nadaje sie on do wykorzystania
do danej czynnosci.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)