Urządzenie do gotowania na parze

11. Data: 2017-07-18 17:33:59

Temat: Re: Urządzenie do gotowania na parze
Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-18 o 15:14, Animka pisze:
> To sobie ugotuj kalafiora na parze albo na wodzie.

spróbuj pieczonego kalafiora w folii... posypanego przed zrumienieniem
domową przyprawa BBQ...
pozdr
Stefan

12. Data: 2017-07-18 21:40:18

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.07.2017 o 14:28, tandoori.curry pisze:
> Jarku,
> to rzeczywiście prosty przepis nawet dla takiego misia jak ja..))

Według tego przepisu możesz na parze ugotować niemal wszystko, zwłaszcza
warzywa. Polecam także uparowanego łososia.

Ewa

13. Data: 2017-07-19 09:48:09

Od: "tandoori.curry" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Muszę zatem spróbować. Dziekuję za wszystkie wasze uwagi.
Na pewno z nich skorzystam.

pozdrawiam

14. Data: 2017-07-23 01:16:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tandoori.curry <t...@g...com> wrote:
> Muszę zatem spróbować. Dziekuję za wszystkie wasze uwagi.
> Na pewno z nich skorzystam.

Parowar przydaje się idealnie do blanszowania warzyw w celach dalszej ich
obróbki lub do mrożenia. Mrożonki z takich warzyw są super, ja np. całą
zimę miałam własną mrożoną fasolę szparagową. Wspaniały smak. Nigdy już nie
będę niczego blanszować we wrzątku - tylko na parze!
Jeśli ktoś ma własne warzywa i chce je zamrażać, to polecam ten sposób.

15. Data: 2017-07-24 13:53:47

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

16. Data: 2017-07-24 14:00:32

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 18 lipca 2017 13:30:34 UTC+2 użytkownik tandoori.curry napisał:
> Dostałem ostatnio taki prezent. Czy ktoś z Was wykorzystuje to
> urządzenie ? Jeżeli tak, to czy można poprosić o jakiś prosty przepis ?

Łosoś z porami - super!

Łosoś w dosyć płaskich niewielkich porcjach - ułożony z zachowaniem
"technologicznych" odstępów na najniższym piętrze parowara, posypany nieco czosnkiem,
solą i sporą ilością grubo krojonych kawałków białej i jasnozielonej części pora.
Na kolejnym piętrze - ósemki ziemniaków, lekko osolone z wierzchu.

Parować 25-30 minut. Podawać z ułożonymi na łososiu solidnymi wiórkami masła.

Pyszny, prosty obiad - pięknie wygląda i super smakuje.

17. Data: 2017-07-24 14:02:50

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 18 lipca 2017 14:28:24 UTC+2 użytkownik tandoori.curry napisał:
> Jarku,
> to rzeczywiście prosty przepis nawet dla takiego misia jak ja..))
> ale jaki jest sens gotowania ziemniaków na parze skoro można wrzucić je
> do wody i na jedno wyjdzie ?

Jak porównasz SMAK ziemniaków z parowara i z wody, to zobaczysz, że wcale nie na
jedno :-)

18. Data: 2017-07-24 14:05:26

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 18 lipca 2017 15:45:18 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

> (...)ale i dlatego, że woda
> nie wypłujuje soli mineralnych należnych ziemniakowi z przyrodzenia.

Jako i innym, równie smacznym warzywkom - dzięki temu smaczniejszym jeszcze bardziej.

19. Data: 2017-07-24 14:06:04

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 18 lipca 2017 17:34:05 UTC+2 użytkownik stefan napisał:

> spróbuj pieczonego kalafiora w folii... posypanego przed zrumienieniem
> domową przyprawa BBQ...

A to ci ciekawostka, muszę spróbować.

20. Data: 2017-07-24 14:10:51

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dostałem ostatnio taki prezent. Czy ktoś z Was wykorzystuje to
> urządzenie ? Jeżeli tak, to czy można poprosić o jakiś prosty przepis ?

Pulpeciki z mięs wszelakich - bardzo dobre, bardzo delikatne, dietetyczne. Parować 30
minut. Można do nich sosy wymyślać różne, podług gustu.

Pierś kurzęca lekko rozbita młotkiem do mięsa - opanierowana w ulubionych grubiej
mielonych przyprawach. Parować 20 minut. Sosy j.w. albo saute (masełko na wierzch).

Warzywa na sałatkę jarzynową domową - smak bez porównania lepszy.

Wieprzowina z szalotkami jabłkami i estragonem
Re: plaga
Chłodnik na gorące dni
Nie kupuję towarów halal!
Jak zrobić perfekcyjną jajecznicę ?