Ustawa o leczeniu niepłodności podpisana. Wielkie święto wolności.

1. Data: 2015-07-22 17:43:28

Temat: Ustawa o leczeniu niepłodności podpisana. Wielkie święto wolności.
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://izakrzyczkowska.blogspot.com/2015/07/ustawa-o
-leczeniu-niepodnosci-podpisana.html?m=1

Odmawianie ludziom prawa do szczęścia dlatego, że są niepłodni i nie udaje się im
począć dziecka zgodnie z "instrukcjami" kościoła jest niehumanitarne, sprzeczne z
miłosierdziem i współczuciem. Dla kościoła właściwym aktem małżeńskim jest nawet
gwałt w małżeństwie, byleby doszło do penetracji. Biskupi katoliccy znani z obsesji
seksualnej, są wręcz opętani seksem. Słuchając ich donosi się wrażenie, że ich
fascynacja seksem przechodzi wszelkie granice. W końcu zakazany owoc kusi i najlepiej
smakuje. Nie mają możliwości prowadzenia życia seksualnego, gdyż przynajmniej w
teorii są objęci celibatem, więc wyładowują swoją frustrację krzycząc o jakiś
zakazach i wtrącając się w pożycie intymne wiernych. Chyba potrzebują terapii u
seksuologa. Biskupi panoszą i uzurpują sobie prawo do bycia jedynym autorytetem
moralnym i jedynym źródłem moralności. O hipokryzji tej uzurpacji pisałem
wielokrotnie. In vitro nie jest ideologią, ani religią -teorie o powołaniu bożym są
po prostu śmieszne. Zgodnie z biologią do powołania nowego życia potrzebne są dwie
komórki: plemnik i komórka jajowa. Żadnego Boga nie ma w akcie powstania ludzkiego
życia. Dziecko poczęte w in vito jest poczęte z miłości, jest wyczekiwane, kochane,
upragnione. Niesprawiedliwe i krzywdzące są tezy biskupów , że poczęcie in vitro jest
poczęciem bez miłości. Nikt biskupom nie dał prawa do ocenia związków innych ludzi.
Niech zajmą się problemami swoich pracowników w sferze seksualnej, łamaniem celibatu,
niepłaceniem alimentów, pedofilią i raz na zawsze odczepią się od życia seksualnego
wiernych. Pan Prezydent przypomniał w liście od pana Gądeckiego o autonomii
państwa i kościoła, o której biskupi notorycznie zapominają."Zadaniem Prezydenta jako
głowy państwa jest troszczyć się o wszystkich obywateli, bez względu na ich
światopogląd czy wyznanie, godzić skrajne stanowiska i dbać o wypracowywany w Sejmie
konsensus". W liście Prezydent podkreśla, że ustawa zakazuje niszczenia
zarodków,klonowania, wyboru płci. Warto podkreślić słowa Prezydenta, że jest
Prezydentem wszystkich Polaków. Biskupi nie mają prawa narzucać swojego zdania,
straszyć polityków, grozić. Opinia publiczna zdążyła już przyzwyczaić się do głupot
opowiadanych przez stronę kościelną o selektywnych aborcjach, mrożeniu ludzi,
eugenice. Niezawodny komentator katolicki, redaktor Terlikowski wyrzucił polityków
,którzy głosowali za in vitro i Prezydenta poza kościół przypominając ostrzeżenia
biskupów. W Konstytucji są dokładnie wymienione obowiązki głowy państwa i
parlamentarzystów i nie ma tam słowa o tym, że mają przestrzegać nauczania kościoła.
Fakt,że ktoś jest katolikiem nie oznacza, że ma we wszystkim zgadzać się z biskupami
i narzucać swoją wolę innym. In vitro popiera 71%katolików. Warto zauważyć, że
jedynie przedstawiciele kościoła katolickiego kłamią w żywe oczy na temat in vitro,
oczerniają rodziny. Kościół ewangelicki uznaje, że in vitro jest metodą godną i
powinno być finansowane przez państwo, wspiera niepłodne pary. Politycy katoliccy
uważają, że obecna ustawa o in vitro nie jest kompromisem. W ich opinii kompromisem
byłaby wtedy gdyby zakazano tworzenia dodatkowych zarodków,mrożenia zarodków, gdyby
mogły z niej korzystać jedynie małżeństwa. Kompromisem byłaby wtedy udało się
zmniejszyć jej skuteczność i nie byłaby zagrożeniem dla napro-cudów. W sprzeciwie
środowisk kościelnych chodzi o interesy napro-klinik, które nie są w stanie pomóc
pacjentom - mogą jedynie uregulować cykl i wyleczyć tarczycę. Owe kliniki znajdują
się przy największych centrach pielgrzymkowych i katedrach- są to interesy kościoła.
Genialnym pod względem logistycznym posunięciem pana Komorowskiego jest podpisanie
ustawy i skierowanie jednego przepisu do Trybunału Konstytucyjnego - dzięki temu
zamknął możliwość demolowania ustawy przez jego następcę i zapewnił niepłodnym parom
możliwość skutecznego leczenia.

2. Data: 2015-07-23 04:42:04

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.07.2015 o 17:43, Penetrator pisze:
> [...]
krzywdzące są tezy biskupów , że poczęcie in vitro jest poczęciem bez miłości. Nikt
biskupom nie dał prawa do ocenia związków innych ludzi.
otoz otrzymali takie prawo, moznaby napisac chcieliscie to macie

--
gazebo

3. Data: 2015-07-23 21:09:38

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-07-23 04:42, obywatel gazebo uprzejmie donosi:
> [...]
> kochane, upragnione. Niesprawiedliwe i krzywdzące są tezy biskupów , że
> poczęcie in vitro jest poczęciem bez miłości. Nikt biskupom nie dał

Ci to nierzadko akurat "kochają" bezpotomnie.

Zombie Girl - Jesus Was A Zombie
Mała apokalipsa
Kultura uczennic.
Kara boska i ostrzezenie dla innych?