Ustka - Festiwal Sztucznych Ogni

1. Data: 2004-06-17 01:52:23

Temat: Ustka - Festiwal Sztucznych Ogni
Od: "Mariusz" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

W Ustce od 08.07 do 11.07 odbywa sie Festiwal Sztucznych Ogni
planuje w tym roku wybrac sie z cala rodzinka i chcialbym poznac
Wasze opinie, czy warto ? kiedy sa pokazdy ? kiedy najlepiej
przyjechac itd...

Dziekuje za pomoc i informacje...

Pozdrawiam
Mariusz

2. Data: 2004-06-18 19:21:50

Temat: Re: Ustka - Festiwal Sztucznych Ogni
Od: "Mrowka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> planuje w tym roku wybrac sie z cala rodzinka i chcialbym poznac
> Wasze opinie, czy warto ? kiedy sa pokazdy ? kiedy najlepiej

Jak najbardziej warto!
Bylam na pokazie w ubieglym roku,rewelacja.
Przepiekne pokazy ,swietna muzyka,cos niesamowitego.
Pokazy byly ok 21 godziny.
Normlanie Wam zazdroszcze ze mozecie je obejrzec :-)

Pozdrawiam.Magda

Het zal toch niet zijn wie ik denk dat het is?
(spam) Akcja Tata i ja
Pożegnanie
(spam)Kurs fotografii dla kobiet
[OT] PAIN.| BOL.9a